پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز فردا با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر حوزه علمیه خوزستان، علما، فضلا و اساتید برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، فردا با حضور علما، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، تا پیش از برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الغدیر اهواز، حجت الاسلام سعید شعاعی مفرد به عنوان سرپرست این مدرسه بودند که با اتمام حکمش، حجت الاسلام کاظم فرامرزنژاد از سوی تولیت مدرسه، جهت تصدی این مسئولیت انتخاب شد.

 حجت الاسلام فرامزنژاد تا کنون در کسوت تدریس مشغول به فعالیت بوده که با توجه به شایستگی های ایشان در سمت مدیریت به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز، برگزیده شد.

برپایه این گزارش، آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه، فردا دوشنبه یازدهم خرداد ماه جاری، پس از نماز ظهر و عصر در نمازخانه این مدرسه با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر حوزه علمیه خوزستان، علما، فضلا و اساتید حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha