جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نابلسی بسیج عراق

حوزه/ آیت الله نابلسی به بسیجیان عراق گفت: به سخن دشمنان حقیر خود گوش ندهید و در راه شهادت گام بردارید تا پیروز شوید و بدانید من همان گونه که با بدن و جان خود همراه مقاومت بوده ام با شما بسیجیانی هستم که در راه مبارزه با تروریست ها و تکفیری ها گام برمی دارید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله نابلسی از علمای لبنان در جریان سفر خود به عراق از خط مقدم نیروهای بسیج بازدید کرد.

آیت الله نابلسی با حضور در میان نیروهای بسیجی و در فاصله کوتاه با تروریست های داعش برای نیروهای بسیج دعا کرد تا در برابر تروریست های داش پیروز شوند.

ایشان افزود: تروریست های داعش به دنبال جدایی مسلمانان و انسان ها از هم هستند.

آیت الله نابلسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما در مرحله دفاع از وجود و دین و مقدسات خود قرار داریم و ثبات و استقرار در عراق به معنای باقی ماندن تنوع مذهبی و دینی و رواج روحیه مهربانی و احترام میان مردم است و شکست در این میدان نیز عبارت است از اینکه سرزمین عراق مصیب وحشی ها و قاتلان و حرامیان شود.

ایشان افزود: مقاومت در لبنان پیروز شد، چون مردم از آنها حمایت کردند و فداکاری های بزرگی انجام دادند و در راه دفاع از مردم و زمین و آسمان و خشکی و دریای لبنان گام برداشتند و هیچ گاه مایوس نشدند. مقاومت برای تحقق پیروزی های خود جز به خداوند نیازی نداشت و ما در لبنان شرایط سخت و دشواری را پشت سر گذاشتیم، اما سرانجام به آزادی و کرامت و ثبات رسیدیم اگرچه برخی انسان های کوچک و خوار همچنان دوست دارند با ذلت زندگی کنند، اما ما همواره تاکید کرده ایم که خط کرامت با خون و شهادت نوشته می شود و در لبنان و تمام منطقه مردانی هستند که در راه حق خسته نمی شوند.

ایشان افزود: من با تکیه بر تجربیات لبنان به مردم عراق می گویم: به صداهای دشمنان حقیر خود گوش ندهید و در راه شهادت گام بردارید تا پیروز شوید و بدانید من همان گونه که با بدن و جان خود همراه مقاومت بوده ام با شما بسیجیانی هستم که در راه مبارزه با تروریست ها و تکفیری ها گام برمی دارید تا زندگی و کرامت و آزادی خود را از دست این راهزنان و حرامیان بگیرید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha