پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تودیع مدیر الغدیر اهواز

حوزه/مدیر جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز با حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیین تودیع و معارفه مدیر جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز، پیش از ظهر امروز با حضور نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مدیر حوزه علمیه خوزستان، علما و اساتید حوزه، در این مدرسه برگزار شد.

در این آیین که با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از حافظان قرآن این مدرسه آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمین حیدری، تولیت مدرسه و عضو مجلس خبرگان رهبری، با بیان این که امام خمینی(ره) احیا گر اسلام ناب محمدی و ذخیره ای الهی برای شیعیان است، گفت: به راستی که امام خمینی(ره) با اقدامات و حرکت خویش، تحولی بزرگ و بی سابقه در جهان اسلام ایجاد کرد که تا همچنان این تحول در حال سرایت به اقصا نقاط جهان است.

وی با تقدیر از تلاش های حجت الاسلام شعاعی مفرد، سرپرست سابق مدرسه الغدیر، تصریح کرد: حجت الاسلام شعاعی مفرد یکی از نیروهای فعال در حوزه علمیه خوزستان است که این جلسه نه به عنوان تودیع، بلکه در راستای تکریم و تقدیر از تلاش های این روحانی فعال صورت گرفته و إن شاءالله پس از معارفه رسمی مدیر جدید، به عنوان مدیر اجرایی این مدرسه مشغول به فعالیت خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان نیز در این مراسم به شاخصه های یک مدیر موفق اشاره کرد و اظهار داشت: یک مدیر زمانی می تواند مدیری لایق و مدبر باشد که مجموعه خود را هماهنگ کند و کارکنان تابعه با کمال دلسوزی با وی همکاری کنند.

وی با بیان این که در همه کارها باید نگاهمان به رضایت آقا امام زمان(عج) باشد، تصریح کرد: اگر می خواهید در کارهای خویش موفق و سربلند باشد و همواره جزء برترین ها باشید، نگاهتان به رضایت آخرین منجی عالم بشریت یعنی حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) باشد که این نکته مهم رمز پیروزی همه بزرگان در طول تاریخ بوده است.

برپایه این گزارش، در پایان این جلسه، حجت الاسلام کاظم سلامت نژاد، با حکم مدیر حوزه علمیه خوزستان، به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه الغدیر اهواز معرفی شد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha