چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مسئول امور طلاب و روحانیون بسیج آذربایجان غربی، از فعالیت 28 پایگاه بسیج طلاب حوزه های برادران و خواهران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام میرزایی، امروز در مراسم جشن استقبال از نیمه شعبان که در سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی برگزار شد، با تبریک میلاد امام عصر(ع) به شیعیان و منتظران ظهور آن حضرت، اظهار داشت: در آیه 11 سوره زمر خداوند متعال می‌فرماید؛ « قُلْ إِنِّي أُمِرْ‌تُ أَنْ أَعْبُدَ اللَّـهَ مُخْلِصًا لَّهُ الدِّينَ»، واژه مخلص از ریشه "خلص" به معنی انجام دادن برای خدا و وقف خود برای او است، آیا همه کارهایی که ما انجام می دهیم برای رضای خداوند است؟

وی افزود: حب و بغض انسان تنها باید برای خداوند و به خاطر جلب رضایت او باشد، بنابراین دوستی‌ها و دشمنی‌های ما باید برای خدا باشد و تا از افتادن در دام ریا و خودنمایی مصون بمانیم.

مسئول امور طلاب و روحانیان بسیج آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به وجود 430 پایگاه مردمی بسیج در سطح استان، ابراز داشت: از میان پایگاه های موجود در استان، 28 پایگاه به حوزه های علمیه و بسیج طلاب و روحانیون تعلق دارد و وظیفه اصلی ما در این پایگاه ها تربیت مبلغان دین و بهره برداری درست از معارف آنان در جامعه است.

حجت الاسلام میرزایی، در پایان از برگزاری جلسات بصیرتی منظم با دعوت از اساتید برجسته حوزه علمیه قم خبر داد و گفت: چنین جلساتی برای تقویت پایه های علمی و اعتقادی طلاب علوم دینی و مبلغان اسلام مفید و ضروری است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha