سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پیاده روی طلاب

حوزه/ در روز نیمه شعبان همایش بزرگ پیاده روی عاشقان حضرت مهدی(عج) از حرم مطهرحضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمكران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»،  مسئول روابط عمومی هیئت و کانون خادم الرضا(ع) ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: پیاده روی بزرگ خانوادگی عاشقان حضرت مهدی(عج) روز چهارشنبه 13 خردادماه مصادف با 15 شعبان از ساعت 8:30 صبح با حضور هزاران نفر از زنان و مردان قمی از مقابل صحن آیینه حرم مطهر حضرت معصومه (س) آغاز خواهد شد.

وی افزود: شركت كنندگان در این مراسم، ضمن اجرای برنامه های مذهبی و نیایش، مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) را تا مسجد مقدس جمكران پیاده طی می کنند تا ارادت خود به حضرت ولی عصر(عج) را نشان دهند.

محمدرضا قربان زاده ادامه داد: همچون سنوات گذشته، حضور جمع كثیری از نوجوانان و جوانان كه پرچم های یا مهدی(عج) را بر دست و سربند های یا مهدی ادركنی(عج) را بر پیشانی خواهند داشت، جلوه خاصی به این همایش خواهد بخشید ودر طول این مراسم بارها دعای فرج امام زمان(عج) توسط حاضران قرائت خواهد شد.

وی اضافه کرد: عاشقان حضرت مهدی(عج) همچنین در طول مسیر با ذكر صلوات برای سلامتی یگانه منجی عالم بشریت دعا کرده و در طول مسیر پیاده روی مداحان اهلبیت عصمت و طهارت نیز اقدام به مداحی ، مولودی خوانی و قرائت ادعیه های وارده خواهند کرد.

قربان زاده گفت: در انتهای این پیاده روی، شیفتگان خاندان عصمت و طهارت (ع) در مسجد مقدس جمكران مورد استقبال خدام و زائران این مكان مقدس قرار خواهند گرفت.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha