جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی

حوزه/ این روزها که گردش تقویم شمسی و قمری ، موجبات تقارن ایام ولادت منجی عالم بشریت با ارتحال امام عظیم الشان را فراهم آورده ، بهتر و بیشتر می توان به عجین بودن نهضت امام خمینی(ه) با پیام اصیل انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) پی بُرد و بی هیچ شک و تردیدی ، انقلاب اسلامی ایران مقدمه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است

خبرگزاری «حوزه»،  سال به سال که از عمر انقلاب شکوهمند اسلامی سپری می شود و نهال نوپای سال 57 به مدد انگیزه های الهی یاران حضرت روح الله (ره) در این مدت به درختی تناور تبدیل می شود، کینه ها و عداوت های دشمنان نیز عمیق تر و پیچیده تر از گذشته می شود و بر این مبنا و منظر، نهایت خوش خیالی و ساده لوحی است که فکر کنیم دشمن در دشمنی اش با انقلاب و نظام در این سال ها تجدیدنظر کرده و ارمغان دیگری در گفتمان سازی برایمان آورده است.

این که امام امت فرمود، آمریکا شیطان بزرگ است ، اشاره به خصلت اهریمنی آن است ، کما این که امروز هم چه در عرصه تحولات منطقه و جهان و چه به خصوص در روند مذاکرات هسته ای، شاهد رگه های پیدا و پنهان شیطنت های این ابلیس قرن هستیم.

با ارایه " فکت شیت " یا بدون آن ، با به نتیجه رسیدن مذاکرات یا بدون آن، آمریکا همچنان بزرگترین طاغوت زمانه است و سرطانی ترین رژیم در کل این کره خاکی ، صدالبته و بی هیچ درنگی، اسراییل غاصب و الا کیست که نداند شیوخ مرتجع آل سعود در یمن و مزدوران تکفیری آن ها در عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی، جنگ نیابتی به راه انداخته اند و اگر واقع بینانه و توأم با بصیرت بنگریم صحنه جنگ در همه این سی و هفت سال اخیر، تقابل آمریکا و ایران بوده است و بس ؛تقابلی ایدئولوژیک و گفتمانی که این روزها در صحنه دیپلماسی هسته ای، زرق و برقی شیک یافته و در پشت خنده های دیپلمات ها به ظاهر پنهان شده است.

این روزها که گردش تقویم شمسی و قمری ، موجبات تقارن ایام ولادت منجی عالم بشریت با ارتحال امام عظیم الشان را فراهم آورده ، بهتر و بیشتر می توان به عجین بودن نهضت خمینی کبیر با پیام اصیل انقلاب جهانی حضرت حجت(عج) پی بُرد و بی هیچ شک و تردیدی ، انقلاب اسلامی ایران مقدمه و زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت است.

در این میان داعش ها و سعودی ها و صهیونیست ها تنها راه مبارزه را دشوارتر می کنند و گرنه کیست که نداند نبرد نهایی حق و باطل ، نزدیک است و باطل البته زوال پذیر و رفتنی.

در میانه ی حساس چنین آوردگاهی ، اهالی جبهه حق را نیاز مبرم به صبر و استقامت انقلابی است، آن سان که پیر جماران فرمود: «مادامی که بخواهیم مستقل باشیم و زیر بار وابستگی نرویم، باید تحمل این مشکلات و قدرت مبارزه با آن را پیدا کنیم».

خدای را بسی سپاس و شکر بی پایان که رهروان راه خمینی کبیر را دارای بصیرتی مهدوی قرار داد که از عمق جان در تمنای معرفت صاحب الزمان(عج) هستند و در مسیر تحقق آرمان مهدی موعود(عج) مجاهدانه و صابرانه به پیش می روند و از دجال های زمانه و سفیانی های دوران ، هیچ هراس و باکی به دل راه نمی دهند.

عصاره این حقیقت را خلف صالح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خامنه ای بیان کرد آن جا که فرمود: «اگر با خدا و برای خدا باشیم، قطعاً خداوند به ما کمک خواهد کرد» و این سخن شجاعانه البته ترجمان فرمایش امام امت است که فرمود: « مسئولین جمهوری اسلامی از هیچ کس جز خدا نترسند».

امروز هم راز و رمز توفیقات آینده در نبرد جبهه مقاومت مستضعفین در برابر همه ی هیمنه پوشالی جبهه استکبار در همین اصل نهفته است؛ اصلی که امام (ره) آن را به ما آموخت و امروز ولی فقیه زمان ما بر آن در جهت رسیدن به آرمان شهر مهدوی مورد تاکید قرار می دهد.

سید محمد مهدی موسوی

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha