جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: فرد منتظر زندگی را آماده مهمان کرده و همیشه آماده است تا مهمان وارد شود، لذا کسی که هر روز آماده و منتظر منجی است هرگز گناه نمی‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تبریک ایام شعبانیه با بیان اینکه مهدویت بحثی اعتقادی است گفت: اصول دین را باید با دلیل و برهان به دست آوریم که امامت و مهدویت نیز در آن مطرح می‌شود.

وی بیان کرد: مهدویت بحث متقن اعتقادی بوده و مسلمانان همانطور که توحید را با دلیل و برهان اثبات می‌کنند در مورد مهدویت که نتیجه و عصاره همه انبیا و اولیا است نیز باید با دلیل و برهان به اثبات برسد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم ادامه داد: باید سبک زندگی ما مهدوی باشد و در عین اینکه امیدوار و منتظر هستیم باید شرایط ظهور را با اعمال و رفتارمان محقق کنیم به‌گونه‌ای که زمانی که حضرت ظهور می‌کنند از یارانش قرار بگیریم.

وی ابراز داشت: در بحث مهدویت یک بحث اعتقادی است که باید با دلیل و برهان به آن برسیم و یک بحث عملی است که باید ویژگی‌های یک  منتظر واقعی را در زنگی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: فرد منتظر زندگی را آماده مهمان می‌کند و همیشه آماده است تا مهمان وارد شود و کسی که هر روز آماده و منتظر منجی است هرگز گناه نمی‌کند.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha