پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پیامک

حوزه/ دفتر پاسخگویی به مسایل فقهی و شرعی حضرت آیت الله جوادی آملی، سامانه ارسال سوال از طریق پیام کوتاه (sms) را راه اندازی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، به منظور تسریع و سهولت دسترسی مقلدین و متشرعین به پاسخ سوالات شرعی خود، دفتر پاسخگویی به مسایل فقهی و شرعی حضرت آیت الله جوادی آملی سامانه ارسال سوال از طریق پیام کوتاه (sms) را راه اندازی کرد.

مومنین  می توانند سوالات شرعی خود را به شماره 10007233 ارسال نمایند تا در اسرع وقت پاسخ استفتاء برای آنها ارسال گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عبدالکریم عظیمی فر IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    با سلام نظر حضرت ایت الله جوادی در مورد فراموشی کوتاه مدت چیست با تشکر
  • محمدي IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۸
    0 0
    "بسمه تعالي" دفترحضرت ايت اله العظمي جوادي املي باسلام واحترام فردي مدعي زوجيت موقت باخانمي درزمان مشخصه بوده است،ليكن خانم منكررابطه زوجيت يادشده درزمان مزبورباان فردمشخص مي باشد. بافرض سوال قول اقامقدم است ياخانم ؟
  • دهقان IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام سوال ۵نفر که سوار ماشینی هستندبا ۲نفر که سوار موتور هستند دعواشون میشود که مختصری درگیر لفظی میکنند و پیاده میشوند از خوردو در این هنگام یکی از افرادی که از ماشین چاقو بیرون می اورد و موتور سوار فرار و ماشین بدنبال موتور حرکت میکند و براثر فرار موتور با یک خودرو دیگر تصادف میکند و منجر میشود راکب دچار صدمه بدنی گردد و اون فردی که ترک نشسته بوده فوت میشود و همچنین ۴ نفر که در خودرو نشسته بودند راننده ماشین را ترغیب بدنبال نمودن موتور میکردند. سوال راننده ماشین و افراد داخل خودرو به چه میزان به پرداخت دیه موتور سوار و ترک نشینی که فوت نموده باید دیه بدهند. ممنون