پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد رضا مبلغی - لرستان

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه استان لرستان گفت: باید پیرو واقعی امام عصر(عج) باشیم و برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم فرهنگ مهدوی در جامعه نهادینه شود.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مبلغی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، گفت: انتظار فرج بالاترین افتخار برای پیروان مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به این که انتظار فرج در واقع انتظار برای تحقق جامعه ای پاک و به دوراز بی عدالتی است، افزود: به پیروان مکتب اهل بیت(ع) این نوید داده شده که عدالت مهدوی عالمگستر خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با تاکید بر این که امام عصر(ع) یاورمظلومان و ستمدیدگان، بساط ظلم جهانی را برمی چیند، تصریح کرد: باید پیرو واقعی برای امام عصر(عج) باشیم و برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم تا فرهنگ مهدوی در جامعه نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی خاطر نشان کرد: برای ترویج فرهنگ مهدویت در جامعه باید منتظران، اخلاق، رفتار و منش خود را به انتظارات امام عصر(عج) نزدیک کنند و از هرعملی که موجب رنجش امام زمان(عج) می شود، پرهیز کنند.

وی با بیان این که برای رسیدن به منتظر واقعی باید ابتدا از خودسازی نفس شروع کرد، یاد آور شد: منتظر واقعی باید با در مسیر امام زمان(عج) حرکت کند و این مهم بالاترین وظیفه در زمان غیبت ایشان است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha