سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
ایران و یمن

حوزه/ مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) شهر صنعا در کشور یمن، انقلاب اسلامی ایران را بهترین الگو برای ملت انقلابی یمن و سایر ملت های مسلمان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی قاعد در جمع نمازگزاران مسجد مقدس جمکران با طرح این سوال که باید از مدعیان حمایت از حقوق بشر پرسید که در یمن چه می گذرد، اظهار داشت: جای سوال است که این حمله و هجوم جهانی به یمن به چه دلیل است و مدعیان حمایت از حقوق بشر آیا نمی بینند که اکثر کشته ها و مجروحان یمن را زنان،  کودکان و مردم بی گناه تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: آیا دلیل این وحشی گری ها جز مقاومت مردم یمن در برابر استکبار است؟ انصار الله یمن توانست دستان استکبار را از این کشور قطع کند و این تنها دلیل حمله آل سعود به یمن و کشورهایی مانند سوریه و عراق است.

مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم (ص) صنعا با طرح این سوال که پشت صحنه این جنایات چیست؟، بیان کرد: یمن بیداری اسلامی را شروع کرده و از این بیداری اسلامی و مقاومت دست برنمی دارد تا این نهضت را به پرچمدار اصلی آن برساند.

شیخ علی قاعد با تاکید بر اینکه یمن از مقاومت و استقامت در برابر استکبار خصوصاً رژیم متجاوز صهیونیستی، تکفیری و سعودی دست برنخواهد داشت ، گفت: این مقاومت تا جایی ادامه می یابد که زمین از وجود مستکبرین خالی شود.
وی تصریح کرد: همه این تحولات از برکات نورانی انقلاب اسلامی ایران به فرماندهی و رهبری امام خمینی (ره) سرچشمه گرفته و انقلاب یمن برگرفته از این انقلاب شکوهند بوده است.
مدیر حوزه علمیه پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) صنعا انقلاب اسلامی ایران را بهترین الگو برای ملت انقلابی یمن و سایر ملت های مسلمان عنوان کرد و افزود: ما مردم یمن از خلال اتفاقات و حوادث اخیر، در مسجد مقدس جمکران اعلام میکنیم که ملت ایران و یمن دست در دست هم داده و برای رسیدن و رساندن انقلاب اسلامی به صاحب اصلی خودش همچنان استقامت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ظهور نزدیک است و ما ملت یمن در کنار ملت ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای این ایمان و اعتقاد را داریم که ملتهای مظلوم تا فرج در برابر استکبار ایستاده و دست از مقاومت بر نخواهند داشت.
انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • منصور IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    1 0
    ای آل سقوط کرده بشنو ابلیس هبوط کرده بشنو فرتوت خمودۀ حجازی از کین علی تو در گدازی ای فتنه که اعتلاف سازی اُف بر تو که بر یمن بتازی از نسل همیشه بوده تازی آخر به چه ای دنی تو نازی ؟ نازی به نسب که بوده ناپاک ؟! ای وارث تخت و تاج ضحاک نازی به سرت که بسته معجر ؟! ای مردک مفلس محقر بی‌اصل و نسب همیشه بوده بی‌برگ و بر ای شه خموده نازی به چه آخر ای سعودی ؟! ای آنکه حقیر و بی‌ وجودی آتش به سر یمن چو باری افسانه مردی‌ات نگاری؟! با کودک وزن ستیزه جویی؟! طوفان تو به این نبرد گویی؟! کفتار به فاسقان گرامی ؟! خود را تو چگونه مرد نامی تو مایۀ ننگ نام مردی با کودک وزن تو در نبردی بر کودک وزن کشیده شمشیر بر حلق سه ماهه می‌زنی تیر؟! مغرور دلارهای خویشی؟ از بابت آن روان‌پریشی؟ کوچک ملک ای شه مُصَغَّر با آل علی فتاده ای در ؟؟ قصاب یمن به هوش، ما را بنشین و ببین خروش، ما را ما شیعه حیدریم و مردیم ما خاک تو را به خون نوردیم ما اهل بلا و رنج و دردیم مردان همیشه در نبردیم ای آل سقوط کرده بشنو ابلیس هبوط کرده بشنو غوغای علی علی ما را این شور دلاوری ما را ما بر یمن انتقام گیریم یا مرگ تو یا که خود بمیریم نی مرده که ما شهید گردیم بر فاطمه روسفید گردیم ای خصم علی قسم به خونش بر فرق همیشه لاله گونش ما فاتح بر حجاز گردیم طومار تو را به هم نوردیم چهاردهم خردادماه 1394- تهران - منصورنظری