جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ یزبک

حوزه/ شیخ یزبک: هیچ مساله ای موجب نخواهد شد ما از جنوب و توطئه های صهیونیست ها در جنوب غافل شویم و آماده هستیم تا در صورت حماقت دشمن و تجاوز به لبنان با آنها مقابله کنیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد یزبک رئیس شورای اجرایی حزب الله در خطبه های نماز جمعه این هفته به مجاهدان مقاومت به خاطر آزادسازی بخشی سرزمین های تحت اشغال تروریست ها و حمایت از لبنان تبریک گفت و از آنها قدردانی کرد.

وی همچنین از ارتش لبنان به خاطر حمایت از مردم لبنان در عرسال در برابر تروریست ها تقدیر کرد و افزود: ما نیز در این راه با شما همراهیم و از حضور ارتش و تسلط آن بر عرسال حمایت می کنیم.

رئیس شورای شرعی حزب الله گفت: اقدام دشمن صهیونیستی در جنوب و ایجاد راه عبور و مرور در سرزمین های مورد تنازع موجب نگرانی ما شده، اما با این حال از کسانی که ادعای میهن دوستی دارند هیچ صدایی بلند نمی شود و معلوم نیست چرا و به چه علت ساکت مانده اند؟

وی افزود: هیچ مساله ای موجب نخواهد شد ما از جنوب و توطئه های صهیونیست ها در جنوب غافل شویم و آماده هستیم تا در صورت حماقت دشمن و تجاوز به لبنان با آنها مقابله کنیم.

شیخ یزبک در مورد تجاوز عربستان به یمن نیز گفت: یک کشور تخریب می شود و یک ملت کشته می شوند، اینها به سود کیست؟ آیا امنیت و ثبات یمن با کشتار مردم آن حاصل می شود؟ وای بر شما این چه منطقی است که دارید؟ مطمئن باشید که شمشیر ستم و ظلم روزی بر سر صاحبان خود فرود خواهد آمد و آن روز دور نیست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha