پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ سید حسن نصرالله در پیامی به همایش اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم تصریح کرده است: آل سعود تمام منابع خود را بسیج کرده است با مردمی که به دنبال سیادت و استقلال و آزادی هستند و در مقابل او و آمریکا ایستاده اند؛ تمام زیرساخت های آن را ویران کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در بخشی از پیام دبیرکل حزب الله لبنان  به همایش اساتید سطوح عالی حوزه در حمایت از مردم مظلوم یمن که در مدرسه عالی دارالشفا در حال برگزاری است آمده است: عربستان یک حکومت ظالم و دیکتاتوری است و مردم مظلوم یمن که به دنبال آزادی و شرافت خود هستند را به خاک و خون می کشد.

عربستان با داعیه حمایت از ملت یمن مردان و زنان وکودکان آنها  را می کشد و با کمک اربابان خود سعی می کند مقاومت این مردم را در هم بشکند.

من می خواهم بگویم که مشکل سعودی در یمن بسیار زیاد است؛ مشکل آنها با یمن همان مشکلی است که آنها با ایران داشتند در زمانی که امام خمینی انقلاب اسلامی را بنیان گذاشت.

عربستان به دنبال تفرقه در یمن بود که بتواند با نفوذ در شخصیت های تاثیرگذار در یمن دولت و قانون و نظام و ضوابط این کشور را تحت سیطره خود داشته باشد که انصارالله با آن مخالف بود؛ عربستان به دنبال یک دولتی بود که به نام اسلام کاملا زیر نظر او و عربستان باشد.

مشکل عربستان با  یمن از ابتدا وجود داشته است و الان هم در یمن مشاهده می کند که مردمی که به دنبال سیادت و استقلال و آزادی هستند در مقابل او و آمریکا ایستاده اند؛ عربستان تمام منابع خود را بسیج کرده است که با این مردم و تمام زیرساخت های آن بجنگند.

ملت یمنی و مجاهدین مردمی آنها با تمام قدرت شکست هایی را بر دشمنانشان وارد می کنند؛ زیرا عزم و اراده و ایمان آنها کمک می کند که دشمنشان را منکوب کنند.

مردم یمن امروز نیازمند کمک های انسانی و غذایی هستند زیرا در یک محاصره غیر انسانی گرفتار شدند که داعیان حقوق بشر و انسانیت آنها رقم زدند، ولی قطعا این جنگ با پیروزی حق و حقیقت همراه خواهد بود.

از خدا می خواهیم در این مرحله سخت، توان حمل این مسئولیت را داشته باشیم و از خدا می خواهیم که تنها حکومت حامی حقیقی مستضعفین جهان یعنی جمهوری اسلامی ایران را در این شرایط سخت و طاقت فرسا کمک کند تا در مقابل همه دشمنان بایستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha