جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار سلامی

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز آمریکا با قدرت عالم گیر نظامی خود در حال زوال و از دست دادن قلمروهای خودمی باشد؛ اوباما امروز می داند همه راهکارهای عملیاتی وتاکتیکی اش علیه جمهوری اسلامی ایران مسدود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سردار سلامی امروز در همایش اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم در مدرسه عالی دارالشفاء با بی حاصل خواندن جنگ آمریکا علیه ایران گفت: این جنگ نظام تمدنی غیر خدایی علیه سرمایه های تمدن اسلامی است.

وی افزود: امروز جنگ یمن جنگ یک قبیله، طایفه و حتی دو کشور نیست، بلکه جنگ محور استکبار با محوریت آمریکا در مقابل محور مقاومت است؛ آمریکا امروز رو به زوال بوده و سعی می کند به هر دری بزند تا مسلمانان هویت خود را پیدا نکنند.

سردار سلامی با اشاره به تلاش مسلمانان در بند برای رهایی از دام اسارت تمدن غربی، گفت: آمریکا در بنیان گذاری نظم نوین خود در منطقه به رهبری رژیم غاصب اسرائیل و ایادی خود شکست خورده و امروز این جنگ را علیه یمن به راه انداخته است.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل روزی ائتلاف کشورهای عربی را ظرف چند روز و برای بارها و بارها شکست داد، ولی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل آنها چهار بار در مقابل حزب الله و مردم غزه تن به شکست مذبوحانه دادند تا ثابت شود که این نظم در حال فروریختن است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران بیان کرد: آمریکا پس از حمله به افغانستان و عراق برای شکل دهی به نظم نوین خود اقدامات فراوانی کرد در همه آنها شکست خورد؛ در واقع آمریکا برای خلق سرنوشتی تازه برای مسلمانان شکست خورد و این انقلاب اسلامی ایران بود که افق های تازه ای را پیش روی کشورهای مسلمان کرد.

وی گفت: خوشبختانه امروز قدرت های مکمل ما در بیرون مرزها شکل گرفته و انقلاب اسلامی ظرفیت سازی های عظیمی را شکل داده و موازنه قدرت به نفع مسلمانان در این نبرد تاریخی تغییر کرد؛ بنابراین امروز فضای تنفسی برای آمریکا تنگ شده است.

سردار سلامی با ذکر این مطلب که آمریکا و ایادی آن امروز دچار افسردگی سیاسی شده اند تصریح کرد: امروز طرفداران نظام اسلامی نبض منطقه را در دست دارند و تلاش های آنها با هزینه کرد میلیاردها دلار سرمایه و نیروی انسانی به جایی نرسیده است.

وی گفت: ایران اسلامی در سخت ترین شرایط نیز در مقابل آنها ایستاد و هر روز به خودکفایی نزدیک تر شد و موازنه منطقه را نیز به سود خود چرخانده است؛ آل سعود در حمله به یمن اشتباه بزرگی کرد تا نشان دهد رهبر جهان اسلام است ولی اینگونه نیست و نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: کار خدا بود که حمله آنها باعث شد طرفداران و منطقه تحت احاطه حوثی ها از 30 درصد پیش از جنگ آل سعود به 80 درصد برسد و امروز همه قبایل با انصارالله یکی شده اند؛ رژیم آل سعود بیش از 400 کشته داده ، ولی آن را اعلام نمی کنند.

وی گفت: امروز آمریکا با قدرت عالم گیر نظامی خود در حال زوال است و چرا که آنها منطق، حکمت، انسانیت و عقل را نمی شناسند، آنها تنها منطق قدرت را می فهمند نه قدرت منطق را؛  اوباما امروز می داند که همه راه‌کارهای عملیاتی و تاکتیکی اش علیه جمهوری اسلامی ایران مسدود است.

سردار سلامی  اظهارکرد: خرسندیم که با عنایات خداوند و رهبری قاطع و الهی رهبر انقلاب این کشور آنقدر قدرت انباشته دارد که می تواند در هر مقیاسی از جنگ در تراز قدرت آمریکا بجنگد، پیروز شود و دشمن را با بحران جدی در امنیت و سیاست مواجه نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha