جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
صفایی بوشهری

امام جمعه بوشهر گفت: بخش عظیمی از نظام نوین و نظم نوین جهان بر روی دریا طراحی شده و هر کشوری که بتواند دریاها را مدیریت کند، می تواند بخش عظیمی از نظم نوین و تمدن جهان را رقم بزند

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، امروز در دیدار امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با تقدیر از مجموعه نیروی دریایی ارتش  و فرماندهی آن، اظهارداشت: قطعاً نیروی دریایی در آینده‌ی راهبردی نظام جمهوری اسلامی، نقش بسیار مهم و حیاتی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: بخش عظیمی از نظام نوین و نظم نوین جهان بر روی دریا طراحی شده و هر کشوری که بتواند دریاها را مدیریت کند، می تواند بخش عظیمی از نظم نوین و تمدن جهان را رقم بزند. به همین خاطر مقام معظم رهبری تاکید دارند که نیروی دریایی ایران در آب های بین المللی به صورت علنی حضور داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور حضرتعالی در مقام فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تحولات عظیمی در حوزه‌های نرم افزاری، سخت افزاری، کارآمدی منابع، توسعه فرهنگ دینی و قدرت بالای امنیت میدانی ایجاد شده و این یک عزت برای جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین صفايي بوشهري با بیان این که در نیروی دریایی به ویژه استان بوشهر در حوزه تعاملاتِ نیرو با محیط پیرامونی و حوزه پدافند غیرعامل، واقعاً تحول عظیمی صورت گرفته است، ابراز داشت: الحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران موفق و کارآمد است و درجه رضایتمندی مردم نیز از ارتش بسیار بالاست.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پایان یادآورشد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه‌ی آبروی نظام در عرصه های مختلف و باعث عزت و اقتدار است.

*ضرورت حضور در دریاهای آزاد

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری نیز در این دیدار گفت: برای مجموعه نیروی دریای ارتش باعث افتخار است که بتوانند در خدمت مردم باشند و از ظرفیت هایی که دارند برای پیشبرد امور در تمامی جهات استفاده کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باید از منابع دریا استفاده کنیم اما تا حالا کمتر به آن توجه شده، افزود: اهمیت دریا برای کشور، اهمیت بالایی است و جزء اولویت های اول نظام است که در دریاهای آزاد حضور پیدا کند و توان جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha