پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسن مرادی امام جمعه موقت فارس

حوزه/ امام جمعه موقت شیراز گفت: غرب به رهبری آمریکا برای پیشبرد اهداف استعماری خود در منطقه خاورمیانه، در تلاش بوده و برای رسیدن به این منظور هزینه های فراوانی نموده است.

حجت الاسلام محمد حسن مرادی، امام جمعه موقت شیراز در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز اظهار کرد: اولین خطر جریان های تکفیری بحث فرقه گرایی است و موجب می شود که مسلمان ها دشمن یکدیگر شوند و با یکدیگر به مبارزه بپردازند؛ وجود آنان موجب می شود تمدن اسلامی از بین برود چون این ها تمام آثار اسلامی را تخریب می کنند و تا چندی دیگر شاید اثری از آثار اسلامی نبینیم.

امام جمعه موقت شیراز افزود: امروزه شاهدیم که تعداد زیادی از مسلمانان در سوریه،عراق و یمن یا کشته می شوند و یا بی خانمان و بدون سرپرست شده و فاقد نیازهای اولیه برای زنده ماندن هستند.

وی اضافه کرد: امروزه  دشمنان تلاش می‌کنند که اسلام را یک دین کاملا خشن و خشونت بار معرفی کنند و به دنبال این هستند تا چهره بدی از اسلام را در جهان نشان بدهند، آنها از رشد و گسترش اندیشه های اسلامی در دنیا جلوگیری می کنند و هنگامی که از اسلام چهره های زشت را ارائه می دهند دیگر مسلمان ها هم آنگونه که باید به میدان نمی آیند تا آرمان های بر حق خود را منتقل کنند.

حجت الاسلام مرادی خاطر نشان کرد: داعش گروهی است که عملا نشان داده چیزی جز زبان تحجر برای نشان دادن، ندارد. این در حالی است که اولا تمام عشایر و قبیله ها و مسلمانان اعم از شیعه و سنی اهداف و قربانیان این گروه وحشی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
    0 0
    نکته قابل تو جه این است که در این جنگهای مذهبی هیچ طرف پیروزی وجود ندارد.و از هر طرف که کشته شود به سود غرب و کشور های غربی می باشد. شاید زمانی که هنوز غرب این اندازه قدرت نگرفته بود جنگهای مذهبی زمانی مغلوبه می شد ولی حالا غرب جهت شعله ور ماندن اتش جنگ در اخرین مرحله دخالت می کند و دو طرف جنگ با تلفات سنگین می مانند بدون این که به نتیجه ای رسیده باشند .