جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله محسن اراکی

حوزه / آیت الله اراکی آفت جهان اسلام را شیعه لندنی و اسلام آمریکایی دانست و گفت: آنها در شبکه های خود علیه شیعه و اهل سنت تبلیغات می کنند در حالی که مسلمین باید ید واحده در برابر دشمنان باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی مجمع التقریب، آیت الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع عصر روز سه شنبه در دیدار با علمای ترکیه در استانبول، اظهار داشت: غرب با سیطره بر جهان اسلام به دنبال تغییر هویت مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه در قرون اخیر با سقوط حکومت های جوامع اسلامی، غربی ها توانستند با تسلط بر ایران و ترکیه بر همه شئون ما مسلط شوند، اظهار داشت: آنها هویت اسلامی و حتی لباس و فرهنگ ما را تغییر دادند و آنها با این تهاجم فرهنگی به دنبال انفعال ما بودند.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه آنها در این دوران اسرائیل را در قلب جهان اسلام ایجاد کردند، افزود: آنها رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند تا منافع آنها را تأمین کند و این رژیم را مجهز به سلاح های هسته ای کردند و در مقابل مانع استفاده صلح آمیز کشور های منطقه از انرژی هسته ای می شوند.

دبیرکل مجمع اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی و امام راحل امت واحده است و قرآن کریم منشا هویت و منبع قانون است.

وی افزود: هدف ما احیاء شعار های قرآنی برای وحدت مسلمین و اعتصام به حبل الله و تقریب مسلمانان است.

آیت الله اراکی افزود: امروز دست دشمنان اسلام بویژه آمریکا و صهیونیزم در پشت جنگ های خونین بین مسلمین قرار دارد.

دبیرکل مجمع با اشاره به اینکه امروز آفت جهان اسلام تفکرات انحرافی شیعه لندنی و اسلام آمریکایی است، اظهار داشت: آنها در شبکه های خود علیه شیعه و اهل سنت تبلیغات گسترده می کنند در حالی که مسلمین باید ید واحده در برابر دشمنان باشند.

آیت الله اراکی تأکید کرد: امروز تقریب بین مذاهب اسلامی از ضروری ترین رسالت های مسلمانان آگاه و دردمند است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha