جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: حضور 9هزار طلبه در سطح مدارس و 13هزار نفر در سطوح عالی در آزمون نشان دهنده پیشرفت و پویایی حوزه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین  احمد فرخ فال امروز در حاشیه بازدید از نحوه برگزاری امتحانات پایان سال طلاب سطوح عالی حوزه علمیه استان قم در مدرسه فیضیه،  با بیان این که هدف همه مسئولین حوزه رفع دغدغه های بزرگان حوزه است اظهارداشت: حضور 13هزار طلبه در آزمون امسال در سطوح عالی نشان دهنده این است که برنامه های آموزشی و تدابیری که در امر تحصیل فضلای قم از سوی مسئولین به اجرا در آمده، کاملا منطقی و کارشناسانه بوده است.

مدیر حوزه علمیه استان  قم گفت: هدف از این برنامه ها  پیشرفت تعالی و پویایی حوزه های علمیه است و حضور 9هزار طلبه در سطح مدارس تحصیلی و 13هزار نفر در سطوح عالی در آزمون پایان سال، نشان دهنده این پیشرفت و پویایی می باشد.

وی افزود: از زمان  اجرای طرح سوالات متنی به جای تستی، درصد قبولی   طلاب در آزمون به شکل مطلوبی افزایش یافته و این نشان می دهد که طلاب با تلاش شبانه روزی و مجاهدت های علمی خود در صدد این هستند که حوزه های علمیه از هر لحاظ پیشرفت لازم را داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال با تقدیر از حضور به موقع و شرکت طلاب در جلسات امتحان بیان داشت:  طلاب و فضلا با وجود همه سختی ها و مشکلات معیشتی که دارند  به صورت منظم در دروس و امروز نیز در آزمون شرکت کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قم در پایان به  زمان اعلام نتایج آزمون اشاره کرد و گفت: نتایج آزمون  20 تیر ماه سال جاری از طریق سایت معاونت آموزش وامور حوزه های علمیه اعلام خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha