سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله العظمی سیستانی

حوزه / همزیستی مسالمت آمیز میان پیروان مذاهب و ادیان در نقاط مختلف مایه خوشحالی آیت الله سیستانی می شود و این روحیه، محکم ترین پاسخ به توطئه های داعش و پشتیبانان داعش خواهد بود

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از پایگاه نون عراق، گروهی از چهره های سرشناس و عشایر منطقه مدائن عراق با شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا دیدار کردند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی در این دیدار تاکید کرد: همزیستی مسالمت آمیز میان پیروان مذاهب و ادیان در نقاط مختلف از جمله منطقه مدائن مایه خوشحالی و مسرت آیت الله سیستانی می شود و این روحیه، محکم ترین پاسخ به توطئه های داعش و پشتیبانان داعش خواهد بود که به دنبال برافروختن آتش فتنه طائفی و مذهبی میان مردم عراق هستند.

وی افزود: همزیستی مسالمت آمیز، نعمتی الهی است که باید با تمام توان از آن محافطت کنیم و همگان در این زمینه مسئولیت و وظیفه دارند.

امام جمعه کربلا مردم منطقه مدائن را به افزایش ارتباط و دوستی میان یکدیگر فراخواند و خاطر نشان کرد: ایستادن مردم این منطقه اعم از شیعه و سنی در برابر داعش و اصرار آنها بر زندگی دوستانه و محبت آمیز با یکدیگر ، تجربه ای موفقیت آمیز قلمداد می شود که لازم است به تمام مناطق عراق به ویژه مناطقی که پیروان مذاهب مختلف حضور دارند توسعه پیدا کند.

گروه اعزامی از منطقه مدائن عراق نیز در این دیدار از شیخ کربلایی برای حضور در این منطقه که مرقد صحابی بزرگوار، سلمان فارسی در آن قرار دارد، دعوت به عمل آوردند و گفتند: هوشیاری مردم این منطقه، فرصت را از جولان دادن داعش و اجرای توطئه های شان گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha