شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله امینیان

حوزه/ به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حوزه علمیه استان گیلان در پی ارتحال آیت الله محمد علی امینیان، پیام تسلیتی صادر کرد.

در بخشی از این پیام تسلیت آمده است: ارتحال ملکوتی عالیم ربانی و مجاهد نستوه یار دیرین امام و مقام معظم رهبری آیت الله محمد علی امنیان را به ساحت قدسی حضرت مهدی(عج)، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه و شاگردان و خاندان مکرم آن فقید سیعید تسلیت عرض می نماییم.

شخصیت بارز علمی و اخلاقی این عالم وارسته که از شاگردان برجسته امام خمینی(ره) بود، وی را در قبل از پیروزی انقاب در شمار ارکان مبارزه علیه نظام سلطه و ستم شاهی قرار داده و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در محورهای مختلف سیاسی، انقلابی  و فرهنگی نظام مقدس و سرافراز جمهوری اسلامی فداکاری ها نمودند در حدی که خون فزند خویش را در صیانت از این آرمان ها نثار کردند.

نقش اخلاقی و حرکت واقع بینانه این فقیه روشن ضمیر در صیانت از آرمان های مقدس حضرت امام خمینی(ره) و دفاع از ارزشهای والای اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی در مجلس خبرگان رهبری و شورای مدیریت حوزه های علمیه استان گیلان و امامت جمعه شهرستان آستانه اشرفیه، الگویی موثر و تمام نشدنی برای همه عالمان متعهد و بصیر است.

مر کز مدیریت حوزه علمیه استان گیلان با عرض تسلیت فقدان این عالم مجاهد به حوزه های علمیه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای آن عزیز علو درجات و رحمت الهی واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل از درگاه ربوی خواستار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha