شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صافی اشتری

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با ابراز تأسّف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه گفتند: جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضدّ اسلام و خلاف شرع، مانند کنسرت‌ها، وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید امروز در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تقدیر و تشکّر از سردار اشتری  و هیئت همراه، اظهارداشتند: خدمت در نیروی انتظامی، شغل بسیار شریفی است، عبادت می‌باشد. باید نیروهای انتظامی و نظامی خود را سربازان حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف بدانند و در مسیر رضایت ایشان حرکت کنند.

ایشان در بخشی از سخنان  خود افزودند: نیروی انتظامی از ابتدا حافظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده و باید باشد. این نیرو، با تقدیم شهدای بزرگواری، دِین خود را نسبت به اسلام ادا نموده است. آن‌طور که حقیر از اول تا امروز دیده‌ام، نیروی انتظامی همیشه در خطّ صحیح اسلام و اصول مقدّس انقلاب بوده است، و اگر نواقصی وجود دارد، باید هرچه زودتر برطرف شود.

این مرجع تقلید، با ابراز تأسّف شدید از مشاهده برخی صحنه‌های خلاف شرع در جامعه بیان داشتند: نباید در مملکت، صحنه‌هایی را ببینیم که خلاف ارزش‌های اسلامی و اصول اولیه انقلاب باشد. جلوگیری از مفاسد و صحنه‌های ضدّ اسلام و خلاف شرع، مانند کنسرت‌ها، وظیفه نیروی انتظامی و سازمان‌های دیگر نظام اسلامی است.

برای برخی ارگان ها نگرانم

معظّم له در ادامه این دیدار،  گفتند: این‌جانب همان‌طوری‌که از حضور مستمرّ نیروی انتظامی و نیروهای دیگر انقلاب برای حفظ ارزش‌های اسلام خرسند و خوشحال هستم، برای حضور بعضی از ارگان‌ها که از ارزش های انقلاب فاصله گرفته و صحنه‌های خلاف شرع را ترویج می‌کنند، نگران هستم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در پایان این دیدار، نهادهای مختلف را به همکاری با نیروی انتظامی فراخواندند و بیان داشتند: باید قدردان و شاکر امنیّتی که امروز در مملکت، بحمدالله تعالی وجود دارد بوده، و خدای بزرگ را بر این نعمت بزرگ سپاسگزار باشیم. کار شما برای آسایش و امنیّت مردم عبادت است، و همه ارگان‌ها هم باید برای ایجاد و حفظ امنیت با شما همکاری کنند.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha