جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی گفتند:ماموران نیروی انتظامی باید توجه کنند که نسبت به مردم مسئول هستند و در این مسیر صرفا نباید به صدور بخش‌نامه و دریافت سمت و درجه توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، معظم له  ظهر امروز در دیدار فرمانده ناجا که در دفتر معظم له برگزار شد، به تبیین اهمیت توجه به امنیت و لزوم حفظ و گسترش آن در جامعه اسلامی پرداختند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اینکه امنیت داخل کشور به دست ماموران نیروی انتظامی تامین می‌شود، گفتند: دعا می‌کنیم خداوند به شما توفیقات بسیاری دهد چرا که نیروی انتظامی دلسوز کشور و مردم هستند.

ایشان با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت کشور ابراز داشتند: امنیت ایران مدیون حضور ماموران نیروی انتظامی است، هر کشوری از نظر درون‌ و برون‌مرزی باید امنیتش را حفظ کند که حفظ امنیت درون ‌مرزی به عهده ماموران نیروی انتظامی است و بحمدالله تا کنون به خوبی توانسته است به وظیفه خود عمل نمایند.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی تلاش در جهت رضایت الهی را امری مهم برای همه دانستند و افزودند: همه افراد نتیجه خیر و اعمال خود را می‌بیند، از همین رو ماموران نیروی انتظامی باید رضایت مردم را کسب کنند تا از پاداش اخروی نیز بهره‌مند شوند.

معظم له رفتار مسئولان را الگوی مردم دانستند و خاطر نشان کرد: مسئولان نخست باید سعی کنند خود را اصلاح کنند تا مردم نیز با الگوگیری از رفتار آنها اصلاح شوند و از سوی دیگر برای توسعه کشور باید مسئولان و مردم همدل و همزبان باشند.

ایشان بیان کرد: ماموران نیروی انتظامی باید توجه کنند که نسبت به مردم مسئول هستند و در این مسیر نباید به صدور بخش‌نامه و دریافت سمت توجه داشته باشند، بلکه باید بدانند که در جامعه باید درست رفتار کنند تا جامعه اصلاح شود.

حضرت آیت‌الله علوی‌گرگانی در پایان با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان، تاکید کردند: ماه مبارک رمضان به نام خداوند است،  لذا وظیفه مردم و مسئولان در این ماه چندین برابر می‌شود، نباید اجازه دهیم حق فردی در این ماه ضایع شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha