شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان، حوزه های علمیه و روحانیت را مأمن و پناهگاه مردم خواند و گفت: باید بیش از پیش به کیفیت علم آموزی طلاب توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد، با اشاره جایگاه حوزه های علمیه در جامعه، گفت: حوزه های علمیه و روحانیت از دیر باز تاکنون به عنوان مأمن و پناهگاه مردم شناخته شده اند و از این رو، باید بیش از پیش به کیفیت علم آموزی طلاب توجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: طلاب مشغول به تحصیل در حوزه های علمیه باید قدر و جایگاه خود را بدانند و تلاش کنند که با مطالعه کاربردی دروس، به عنوان مبلغانی کارآمد عمل کنند.

وی با اشاره به این که خداوند متعال در قرآن کریم  جایگاه ویژه ای برای علم و عالم قایل شده است، تصریح کرد:اساس کار اولیا و پیامبران الهی نیز تعلیم و تربیت بوده و این مو ضوع اهمیت تبلیغ در جامعه را دو چندان آشکار می سازد.

امام جمعه خرم آباد همچنین تصریح کرد: عالم باید قدرشناس موقعیت علمی و معنوی خود باشد و با تهذیب نفس، بتواند در جهت تبلیغ معارف دین در جامعه قدم بردارد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha