پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد تقی قندی حوزه خواهران قم

حوزه/ مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان قم خواستار الگو شدن بانوان استان قم به عنوان الگوی مشارکت اجتماعی عمومی زنان کشور شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی قندی در جمع مدیران و معاونین مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران اظهارداشت: امروز جامعه ما با یک مشارکت اجتماعی عمومی زنان مواجه می باشد و جا دارد در سطح استان قم یک الگوی مشارکت اجتماعی زنان شکل بگیرد تا الگویی برای کشور شود.

وی افزود: وقتی در سطحی کوچک همانند استان قم، چنین الگویی شکل بگیرد و با برنامه ریزی و نظارت اقدام به حل مشکلات و به تقویت ابعاد مورد نیاز، اهتمام ورزند، بدون تردید نتایج ارزشمندی حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین  قندی با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) که: "بانوان نیمی از جامعه هستند و مربی نیمی دیگر"، گفت:  اگر بخواهیم تطبیق دهیم یک مسئولیت در زمینه تربیت طلاب دارند و یک مسئولیت در زمینه آماده سازی آنان برای انجام و پذیرش وظایف اجتماعی.

وی ادامه داد: طی سال های اخیر به حول و قوه الهی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران توانسته با کادرسازی و پرورش طلاب متعهد و متخصص گام های موثری در بخش های مختلف عرصه های اجتماعی بردارد و همه این ثمرات و برکات به جهت تاسیس حوزه های علمیه خواهران می باشد.

انتهای پیام   313/17

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha