شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طیب حسینی روابط عمومی حوزه

حوزه/ همزمان با آغاز فعالیت های بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، دبیرخانه هماهنگی امور نمایشگاه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه در بخش های عمومی و اختصاصی تصویب و ابلاغ شد.

حجت الاسلام طیب حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اعلام این خبر افزود: این دبیرخانه امسال با عنایت مدیر حوزه های علمیه, با هدف متمرکز ساختن فعالیت های امور نمایشگاهی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در بخش های استانی، ملی و بین المللی تصویب و همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی قرآن کریم, ابلاغ شد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه با بیان اینکه اعضای این دبیرخانه را نمایندگان معاونت های مختلف مرکز مدیریت تشکیل می دهند، اظهارداشت:  شناسایی و بررسی نمایشگاه های متعدد فرهنگی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی، همچنین برنامه ریزی در سطح کلان دستگاه های حوزوی از جمله وظایف این دبیرخانه می باشد.

رئیس بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش دیگری از گفت وگوی خود به تشریح فعالیت های غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور  پرداخت وگفت: با دستور و تاکید آیت الله حسینی بوشهری حضور و ارائه دست آوردهای مرکز مدیریت در نمایشگاه قرآن به عهده روابط عمومی این مرکز قرار گرفت.

وی افزود: ما در این غرفه، فعالیت های فاخر و ارزشمندی را در دستور کار قرارداده ایم که از جمله می توان به ارائه «پایان نامه های ممتاز قرآنی»، «نرم افزارهای جدید علوم اسلامی و انسانی»، «پایگاه نشریات، کتاب ها و مقالات قرآنی» و رونمایی از یک اثر قرآنی اشاره کرد.

حجت الاسلام طیب حسینی ادامه داد: دعوت و حضور شخصیت های برجسته و موثرحوزوی، ارائه مشاوره در چهار زمینه « تحصیلی»، « پایان نامه های قرآنی»، « آموزش وبلاگ نویسی» و « احکام و مسائل شرعی» از جمله دیگر فعالیت های غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه می باشد.

وی به حضور پر افتخار خبرگزاری رسمی  حوزه  در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: حضور خبرگزاری «حوزه» به عنوان بازوی پرتوان خبری حوزه های علمیه با پوشش و تولید ده ها خبر در روز از جمله غرفه های جانبی این بخش از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم می باشد.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده درصدد هستیم بهترین های حوزه های علمیه را از نظر کیفی و کمّی ارائه دهیم و امسال بیش از  40 درصد از غرفه ها برای اولین بار در نمایشگاه قرآن حضور پیدا می کنند.

لازم به ذکر است، غرفه مرکز مدیریت حوزه های علمیه همراه با سایر غرفه های مراکز حوزوی به صورت منسجم در بخش خانه کتاب باغ موزه دفاع مقدس میزبان علاقه مندان خواهند بود.

انتهای پیام   17/313

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha