جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ملکی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: مبلغین باید مطالعاتشان را نسبت به روانشناسی جوان و جذب جوانان افزایش دهند و سعی کنند که با آنها رفیق شوند تا بر آنها تأثیر داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ویژگی‌هایی که مبلغین برای موفقیت در تبلیغ باید داشته باشند گفت: یکی از نکاتی که یک مبلغ باید مدنظر داشته باشد بازگشت به دوران جوانی خودش است و باید به یاد بیاورد زمانی که نوجوان بود چه ویژگی‌هایی داشته است.

وی با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر بیان کرد: امام علی(ع) به مالک اشتر فرمودند، حالا که استاندار مصر شده‌ای دقت کن زمانی که استاندار نبودی چه انتظاری از استاندار داشته‌ای تا بر اساس آن عمل کنی.

مدیر مدرسه معصومیه قم افزود: مبلغ باید به یاد آورد که در زمان جوانی چه چیزی باعث می‌شد که او به سمت معنویت گرایش پیدا کند و همین مسئله را نسبت به جوانان اعمال کند.

وی ابراز داشت: یک مبلغ باید در نظر داشته باشد که خیلی هم درصدد هدایت و نصیحت بر نیاید و سعی کند با جوانان رفیق شود و از این طریق آنها را هدایت کند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی با بیان اینکه سرمایه اصلی کشور ما جوانان هستند و آنها هستند که آینده کشور ما را می‌سازند گفت: مبلغین باید مطالعاتشان را نسبت به روانشناسی جوان و جذب جوانان افزایش دهند و سعی کنند که با آنها رفیق شوند تا بر آنها تأثیر داشته باشند.

انتهای پیام /313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha