جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام خدری مدیر حوزه بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه بوشهر گفت: اواخر ماه مبارک رمضان لیست قبول شدگان را به مدارس علمیه استان اعلام و مدارس هم به داوطلبان نهایی که پذیرفته شده اند اعلام خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر،حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر،  امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی از فعالیت های حوزه بوشهر، از انجام مصاحبه با داوطلبان جدید الورود خبر داد و گفت: در هفته گذشته مصاحبه با طلاب جدیدالورود را آغاز کردیم و از تمامی طلابی که امتحان کتبی داده و یا ثبت نام کرده بودند مصاحبه به عمل آمد.

وی تعداد طلاب مصاحبه شونده را حدود 200 نفر عنوان کرد و بیان داشت: این مصاحبه در مدارس هفت گانه استان به خوبی انجام شد و حُسن آن این بود که هم مدیر و هم معاونان مدیریت حوزه علمیه استان در کنار اساتید مدارس علمیه قرار گرفتند و این مصاحبه ها به صورت مشارکتی انجام شد همچنان که در سال های قبل این کار صورت می گرفت.

حجت الاسلام خدری افزود: این کار سبب می شود زمان کمتری برای انجام مصاحبه گرفته شود و هم از جهت استحکام کار نتایج خوبی داشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با ابراز رضایت از سطح علمی مصاحبه شوندگان، گفت: خوشبختانه داوطلبان از نظر کیفی بسیار خوب بودند و مصاحبه ها هم به صورت جدی و علمی گرفته شد.

وی اضافه کرد: بعد از انجام مصاحبه، کمیسیون هایی برگزار و مصاحبه های انجام شده همگی جمع آوری می شود؛ جلسات کمیسیون در ماه مبارک رمضان انجام شده و امیدواریم تا قبل از شب های قدر بتوانیم کمیسیون های پذیرش را انجام دهیم.

حجت الاسلام خدری گفت: اواخر ماه مبارک رمضان لیست قبول شدگان را به مدارس علمیه استان اعلام می کنیم و مدارس هم به داوطلبان نهایی که پذیرفته شده اند اعلام خواهند کرد.

وی افزود: قبول شدگان باید در دوره تثبیت شرکت کنند که این دوره نیز کمتر از یک ماه پس از اتمام ماه مبارک رمضان خواهد بود که پس از پذیرش در دوره تثبیت از اول مهر کار تحصیل علوم حوزوی را به صورت قطعی و رسمی شروع کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha