شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از شرکت این نهاد در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی حوزه‌ خواهران، حجت‌الاسلام علی مولایی گفت: 28 جلد از کتب قرآنی تالیف شده از سوی بانوان طلبه با عنوان «کلی سرمه سعادت»  برای نخستین بار در نمایشگاه قرآن کریم عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: این کتاب‌ها بخشی از مجموعه کتاب‌های قرآنی تالیف‌شده حوزه‌های علمیه خواهران هستند که با توجه به مسائل نوپدید و رویکرد کاربردی به نگارش درآمده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور با اشاره به برگزاری 9 دوره از جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: نتایج این جشنواره که در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف برگزار می‌شود در کنار محصولات مسابقه‌های قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران به دستاوردهای قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران در نمایشگاه قرآن تهران ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به انتشار کتب قرآنی متعدد از سوی مرکز نشر هاجر، وابسته به این نهاد افزود: این کتاب‌ها در کنار کتاب‌های درسی حوزه‌های علمیه خواهران به بازدیدکنندگان از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم عرضه خواهد شد.

حجت ‌الاسلام مولایی با بیان این که بانوان طلبه فعالیت‌های تبلیغی قرآنی متنوعی در طول سال دارند، اظهار کرد: بازدیدکنندگان از غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، می‌توانند در جریان این فعالیت‌های تبلیغی قرار بگیرند.

وی گفت: در غرفه مرکز مدیریت حوزه‌ های علمیه خواهران برای نخستین بار زندگی‌نامه و آثار تعدادی از بانوان فاضله و عالمه تاریخ ایران اسلامی نیز به نمایش درخواهد آمد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران کشور یادآور شد: بازدیدکنندگان از غرفه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند از مشاوران این مرکز در زمینه‌های مختلف سبک زندگی اسلامی بهره ببرند.

لازم به ذکر است بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تهران در محل باغ‌موزه دفاع مقدس برپا خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha