پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام حسینی مقدم اوقاف قم

حوزه/ مدیر کل اوقاف و امورخیریه قم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی از سوی این اداره کل در قم و کشور انجام می شود.

حجتالاسلام حسینی مقدم در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، اظهارداشت: از جمله برنامه هایی که ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می شود می توان به برگزاری طرح ضیافت الهی همزمان با سراسر کشور در امامزادگان استان قم اشاره کرد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قم گفت: طرح آرامش بهاری نیز در این استان با مشارکت گسترده فعالان فرهنگی و حوزوی در امامزاده های استان قم که به قوم مقام معظم رهبری باید به اقطاب فرهنگی در کشور مبدل شوند برگزار می شود.

وی اظهارکرد: این برنامه ها شامل قرآنی و معرفتی، اخلاق، بیان احکام، برگزاری مراسم میلاد امام حسن مجتبی(ع)، برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در بقاع متبرکه شاخص در استان قم است.

وی گفت: یکی از برنامه های این اداره کل، برگزاری طرح نشاط معنوی است که ویژه کودکان و نوجوانان استان قم در ایام ماه مبارک رمضان و مردادماه برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی مقدم خاطرنشان کرد: در این طرح سعی شده از توان علمی و فرهنگی و تبلیغی روحانی در رشته های مختلف و دانشجویان دانشگاه علوم قرآن استفاده شود.

وی با ذکر این مطلب که این طرح در 19 امامزده استان قم برگزار می شود گفت: امسال به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان 70 نفر از مبلغان و حوزویان کارشناس تبلیغی، به نقاط مختلف استان قم اعزام می شوند که از این تعداد 30 مبلغ بومی آن مناطق خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha