سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
1

حوزه/ دومین نشست هم اندیشی مسئولان کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان در سالن جلسات این ستاد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین احمدی عصر امروز در دومین نشست هم اندیشی  مسئولان کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر این استان با ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه، اظهار داشت: حوزه و حوزویان باید در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ورود کنند تا شاهد تحولات در این زمینه باشیم.

معاون تشکل های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به مظلومیت این فریضه الهی در جامعه، ابراز داشت: در روایات از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان قوام دین یاد شده که حوزویان با تبلیغ، آموزش و فراگیرنمودن آن در داخل و خارج از حوزه، می توانند بزرگترین تأثیر را در احیای این فریضه الهی داشته باشند.

همچنین در این نشست حجت الاسلام و المسلمین علیزاده مسئول کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: باید طرحی جامع و کامل آماده و در شورای عالی حوزه های علمیه به تصویب برسد تا این فریضه الهی در متون حوزوی گنجانده شود.

قابل ذکر است در این نشست دیگر اعضای کمیسیون بسیج مجمع نمایندگان طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم به بیان مباحثی پیرامون همگانی شدن این فریضه الهی پرداخته و کارگروهی در راستای تحقق برنامه ها تشکیل شد.

این گزارش می افزاید؛ دیدار با مراجع عظام تقلید از دیگر مصوبات این نشست اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha