سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
احترام نظامی روحانی بسیجی عراق

حوزه / پس از فتنه داعش در عراق، علاوه بر پیشاهنگی مرجعیت در شکل دهی بسیج عمومی، روحانیت معظم نیز لباس نظامی بر تن کرد و ترکیب زیبایی از حماسه و معنویت را به نمایش گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، درست از روزی که فتنه داعش با طراحی سرویسهای جاسوسی غرب، خیانت برخی از مسئولان و فرماندهان نظامی عراق و همراهی جماعتی متعصب آغاز شد و می رفت تا بغداد را در اختیار  تکفیری ها قرار دهد، فتوای مرجعیت عراق مبنی بر وجوب کفایی برای مقابله با تروریستها به میدان آمد و این کشور مهم و استراتژیک در دنیای اسلام را نجات داد.

فتوای حضرت آیت الله سیستانی و سایر مراجع معظم تقلید در نجف اشرف، سیل جمعیت جوانان و حتی سالخوردگان از توده های مردم عراق را در پی داشت که بسیج مردمی در این کشور را تشکیل دادند و جانانه از سرزمین و مقدسات خود دفاع کردند.

در این میان، علاوه بر پیشاهنگی مرجعیت در شکل دهی این بسیج عمومی، روحانیت معظم نیز لباس نظامی بر تن کرد و ترکیب زیبایی از حماسه و معنویت را به نمایش گذاشت.

تصاویری که می بینید تنها بخشی از این سلحشوری نزد مردم و روحانیت عراق است که در احترام نظامی بسیجیان عراق به آستان مقدس امامین کاظمین علیهما السلام متجلی شده است.

در این تصاویر، جمعی از اساتید و فضلای حوزه علمیه قم نیز که برای زیارت امامین کاظمین در این آستان مقدس حضور داشتند، دیده می شوند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha