جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
133

حوزه / تولیت آستان مقدس علوی گفت: مرجعيت نجف اشرف همواره بر تجليل از خانواده ها و بازماندگان شهدا تاكيد داشته و اولين نهادى كه در اين زمينه گام نهاده عتبات عاليات است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، طى مراسم مشترک آستان مقدس علوى و عباسى، از خانواده هاى شهداى بسيج مردمى تجلیل شد.

در این مراسم که در سالن همايشهاى آستان مقدس علوی و با حضور 50 خانواده شهید برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین سيد نزار حبل المتين توليت آستان علوى گفت : شهيدان نور خاموش نشدنى و مشعل هدايتگر در راه پيروزى هستند و راه سربلندى را برايمان متبلور مى سازند . آنها ستارگان آسمان شبهاى تيره و تار بوده و پيروان راه و منش ائمه اطهار علیهم السلام مى باشند .

وی خطاب به خانواده هاى شهدا گفت : عزيزان و دوستان من! اى كسانى كه داغ عزيزانتان را بر دل داريد! شما در ايثار و فداكارى پيرو نيک بزرگانى چون على و حسين و على اكبر و عباس و قاسم و ساير شهيدان هستيد. چرا كه شما از دين و مقدسات دفاع  و با سربلندى تمام از مراجع عاليقدرتان اطاعت كرديد .

حجت الاسلام حبل المتين در ادامه ضمن تاكيد بر ضرورت استمرار پشتيبانى و كمک رسانى به خانواده شهدا اظهار داشت : هر چيزى كه به خانواده شهدا تقديم مى شود در برابر فداكارى و ايثارى كه از خود نشان داده اند بسيار ناچيز است .
وى افزود : اين مراسم به درخواست مراجع عاليقدر برگزار مى شود . مرجعيت نجف اشرف همواره بر تجليل از خانواده ها و بازماندگان شهدا تاكيد داشته و اولين نهادى كه در اين زمينه گام نهاده عتبات عاليات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha