شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای لبنان

حوزه / امروز برای همگان روشن و واضح شده است که درگیری کنونی، درگیری مذهبی نیست بلکه دعوای سیاسی بین خط مقاومت و گروه دیگری است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی و رسمیت شناختن اشغال سرزمین فلسطین‌اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» ، به نقل از العهد لبنان، گروهی از اعضای تجمع علمای مسلمین لبنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسان عبدالله رئیس هیات مدیره تجمع با حضور در مجلس اعلای شیعیان لبنان و دیدار با حجت الاسلام شیخ احمد قبلان رئیس دارالافتاء جعفری لبنان، پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفتند.

شیخ حسان عبدالله از تلاش های دارالفتاء جعفری برای برگزاری موفقیت آمیز نشست سران دینی و معنوی لبنان که چند هفته قبل در لبنان برگزار شد، تقدیر و خاطر نشان کرد: اقداماتی که شیخ احمد قبلان در این زمینه انجام داد، نقش به سزایی در موفقیت نشست مزبور داشت.

در این جلسه همچنین درباره جدیدترین اتفاقات لبنان و رویدادهای جهان اسلام بحث و تبادل نظر شد و طرفین تاکید کردند: امروز برای همگان روشن و واضح شده است که درگیری کنونی، درگیری مذهبی نیست بلکه دعوای سیاسی بین خط مقاومت و گروه دیگری است که به دنبال سازش با رژیم صهیونیستی و رسمیت شناختن اشغال سرزمین فلسطین اند.

اعضای این جلسه همچنین تاکید کردند: ما همچنان به رویکرد مقاومت اعتقاد داریم و این رویکرد در شرایط کنونی که جبهه استکبار به دنبال تجزیه کشورهای اسلامی است، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha