جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام خمینی

حوزه/ نباید پیام امام(ره) را در دنیای مستضعفان دست کم گرفت، چرا که ابر قدرت‌ها از انرژی هسته‌ای ایران نمی‌ترسند، بلکه از صدور پیام امام(ره) و انقلاب می‌ترسند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان، امروز در مراسم اربعین درگذشت آیت الله ابوترابی و خاکسپاری شهید گمنام در یزد، با اشاره به این که نباید سرنوشت کشور را به مذاکره با آمریکا گره زد، اظهار داشت: تاریخ نشان داده که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره  به این که علم و تکنولوژی ما وابسته به دانش هسته ای است، ابراز داشت: در شرایطی که دانشمندان ما از صفر تا صد کار را خودشان انجام دادند و به دانش هسته ای دست پیافتند، نمی توان اکنون آن را نادیده گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این که عده ای از بهترین جوانان این مرز و بوم در مسیر دستیابی به دانش هسته ای به شهادت رسیدند، افزود: نباید امروز تحت تاثیر تهدیدات و القائات دشمنان، انرژی هسته ای را چیزی اضافه بدانیم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با اشاره به دغدغه‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مذاکرات، عنوان کرد: مقام معظم رهبری به طور صریح اعلام کردند که اجازه نمی‌دهیم از دانشمندان ما بازجویی و از مراکز نظامی بازدید شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تاکید بر این که امروز یکی از مهم‌ترین توصیه‌ها و رهنمودهای  مقام معظم رهبری، بحث وحدت ملی است، ادامه داد: دشمن تنها از توان دفاعی و نظامی ایران نمی‌هراسد، بلکه از اتحاد و ولایت‌مداری ملت ایران می‌ترسد.

وی با انتقاد از گره زدن مشکلات کشور به مذاکرات، افزود: ما با مذاکرات مخالف نیستیم، اما چرا به جای پرداختن به مسائل مهم کشور چون اقتصاد، تنها خود را به مذاکرات پیوند زده ایم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش عالمان مجاهد و از خود گذشته در تاریخ تشیع، اظهار کرد: علما در تمام حوادث سخت و طاقت فرسایی که هر کدام از آنها می توانست مکتبی را از ریشه خشک کند، توانستند به نقطه عطفی در توسعه جهان تشیع تبدیل کنند.

وی با بیان این که آیت الله کاشانی اولین کسی بود که ملی شدن صنعت نفت را مطرح کرد، گفت: تاریخ  قابل تحریف است، چرا که هنوز قلم و پیام امام خمینی(ره) خشک نشده، ایشان را تحریف می کنند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی  یاد آور شد: امام(ره) کسی بود که توانست بینی استعمارگرانی چون انگلیس و آمریکا را که پشت سر رژیم شاهنشاهی ایستاده بودند، به خاک بمالد و حتی  بی بی سی نیز این جمله را در مورد امام(ره) به کار برد«مردی که امریکا را بارها تحقیر کرد».

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان تصریح کرد: امام(ره)، ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرد و آمریکا تنها هماوردی که می‌بیند ایران و نظام جمهوری اسلامی است و به همین دلیل تمام امکانات خود را در منطقه و جهان به کار می گیرد تا انقلاب اسلامی را محدود و سرنگون کنند و آن را از چشم ‌ها بیندازند.

وی تصریح کرد: اگر به برخی دولتمردان انتقاد می‌شود به خاطرعظمتی است که انقلاب اسلامی دارد، نباید پیام امام(ره) را در دنیای مستضعفان دست کم گرفت، ابر قدرت‌ها از انرژی هسته‌ای ایران نمی‌ترسند، بلکه از صدور پیام امام(ره) و انقلاب می‌ترسند.

وی با بیان این که نیازمند مقبول واقع شدن نزد مستضعفانی هستیم که در این دنیا چشم به انقلاب امام(ره) و رهبری دوخته‌اند، ابراز داشت: همان طور که خود آمریکایی‌ها اعتراف می‌کنند، تا زمانی که دست از مکتب و دین برنداریم، کوتاه نمی آیند.

نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از واردات خودروهای لوکس، افزود: برخی مالکان این خودروها با اقداماتی که با انجام میِ‌دهند، امنیت اجتماعی را به هم می زنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha