چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اهتمام مسئولان بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی درمان قطعی تحریم های دشمنان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در دیدار با کارکنان جهاد کشاورزی بروجرد باتبریک ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی برای خود سازی نفس و اصلاح اعمال و رفتار بوده و انسان باید با بهره گیری از آثار معنوی این ماه گرانقدر از فرصت مذکور برای غلبه بر هواهای نفسانی خود استفاده کند

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه نجات از اسارت دنیوی است افزود: ،در این ماه باید در جهت تقرب به خدا گام برداریم.

امام جمعه بروجرد حمایت از کشاورزی، جلوگیری از واردات بی رویه کشور را   از جمله راهکارهای مناسب برای کمک به صنعت کشاورزی ذکر کرد و  گفت: امروز باید با ایجاد روش های نوین با بازدهی بالا در این حوزه برای توسعه کشور کمک گرفت

حجت الاسلام ترابی، با اشاره به اینکه باید برای برون رفت از اقتصاد تک محصولی در کشور تلاش کنیم تاکید کرد: امروز دشمن با اعمال تحریم ها علیه ایران اسلامی سعی دارد کشورمان را مجبور به تسلیم کرده و همین تحریم ها را نیز با هدف عقب نشینی ایران از مواضع خود لحاظ می کند.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد:اکنون تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی جامعه تقویت اقتصاد کشور با محوریت اقتصاد مقاومتی است و در این زمینه باید همه مسئولین و مردم تلاش نمایند.

حجت الاسلام ترابی، حمایت از تولید داخلی و  افزایش محصولات تولید داخل به دست متخصصان داخلی را  از جمله راهکارهایی عنوان کرد که باید با کمک آنها اقتصاد کشور را بهبود بخشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمن تحریم های اقتصادی علیه ایران را به عنوان راهی برای در تنگنا قرار دادن اقتصاد کشورمان انتخاب کرده خاطر نشان کرد: باید با شکستن نقشه های دشمنان انقلاب اسلامی در تقویت اقتصاد مقاومتی و همچنین تشویق افراد به استفاده از محصولات داخلی تمام توان خود را بکار گیریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha