جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ محمد صنقور خطیب جمعه بحرین

حوزه/ شیخ صنقور گفت: مردم بحرین از هیچ یک از خواسته های خود دست بر نخواهند داشت زیرا تمام خواسته های آنها مشروع است و با رسیدن به این خواسته ها است که به عزت و کرامت خود می رسند و تحمل این سختی ها از تن دادن به ظلم و ذلت برای آنها بهتر است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد صنقور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد امام صادق(ع) در شهر الدراز گفت: ملت بحرین تا رسیدن به خواسته های مشروع خود راه مبارزه را در پیش می گیرد و البته راه رسیدن به این خواسته ها سخت و دشوار است، اما هیچ گاه از سختی ها و شکنجه ها و بازداشت ها و فشارها خسته نشده و نخواهیم شد.

وی افزود: تا کنون رژیم آل خلیفه از ابزارهای مختلفی برای شکنجه این مردم استفاده کرده تا مردم به خواسته های رژیم آل خلیفه تن دهند، اما در این چهار سال مردم با سختی ها جنگیده اند و صبر پیشه کرده اند تا تاکید کنند جز رسیدن به حقوق کامل خود راضی نمی شوند و راهی برای مجبور ساختن مردم وجود ندارد.

شیخ صنقور در ادامه از سیاست تحریک آمیز مقامات بحرین در مورد مردم و صدور حکم زندان برای شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق انتقاد کرد و افزود: با این فشارها مردم هرگز از حقوق خود دست بر نخواهند داشت.

وی افزود: تمام خواسته های مردم مشروع است و با رسیدن به این خواسته ها است که به عزت و کرامت خود می رسند و تحمل این سختی ها از تن دادن به ظلم و ذلت برای آنها بهتر است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha