جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 352235
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
سفر حجت الاسلام والمسلمین عالی به اتریش

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عالی با حضور در مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در شهر وین پایتخت اتریش، هر شب به سخنرانی در جمع شیعیان و مسلمانان مقیم وین می پردازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین مسعود عالی استاد حوزه علمیه قم و کارشناس دینی برنامه های صداو سیما، جهت انجام امور تبلیغی در ماه مبارک رمضان به کشور اتریش سفر کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین عالی با حضور در مرکز اسلامی امام علی علیه السلام در شهر وین پایتخت اتریش، هر شب به سخنرانی در جمع شیعیان و مسلمانان مقیم وین می پردازد.

پیش از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عالی، قرائت یک جزء قرآن کریم از سوی حجت الاسلام مقدسی انجام می شود.

نماز جماعت مغرب و عشاء نیز هر شب به امامت حجت الاسلام و المسلمين منتظری رئيس مرکز اسلامی امام علی عليه السلام اقامه می شود.

مرکز اسلامی امام علی علیه السلام همچنین ویژه برنامه ای برای نونهالان و کودکان ترتیب داده است که هر روز از ساعت 30 : 19 تا 30 : 21 در کتاب خانه مرکز و کلاس های مجاور، برگزار می شود.

همزمان با ويژه برنامه های کودکان، برنامه های ويژه نوجوانان و جوانان هم با حضور حجت الاسلام والمسلمین دهنوی در سالن اصلی مدرسه فارابی برگزار می شود که مورد اسقبال اين گروه سنی قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • میثم تمار IR ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
    0 0
    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم این فایل صوتی یا تصویری اش برای دانلود می باشد یا نه چون میخواهم آرشیو حاج آفا عالی رو جمع آوری کنم ممنون میشم کمکم کنید با تشکر