پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
بانوان

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ارزیابی عملکرد اساتید مدارس استان و برگزاری کارگاه های مهارت افزایی خبر داد.

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اعلام این خبر، گفت: به منظور ارتقا کیفیت آموزشی و انسجام بخشی به مطالب ارایه شده توسط اساتید به طلاب، عملکرد اساتید مدارس علمیه خواهران استان لرستان بررسی و ارزیابی می شود.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به این که کارگاه تکمیلی دوره مهارت های تدریس اواخر شهریورماه برگزار می گردد، افزود: در این کارگاه، اساتید اصول و فنون نوین آموزشی را فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت پژوهش در حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: امروز باید به پژوهش در مدارس علمیه نگاه ویژه ای شود، چرا که خروجی حوزه باید به پژوهش منجر شود.

مهرابی ادامه داد: برای ارتقا شاخص های پژوهشی در مدارس علمیه نیز کارگاه مدیریت پژوهش ویژه معاونان پژوهشی 11مدرسه علمیه خواهران استان لرستان، تابستان امسال برگزار می شود

وی در ادامه افزود: اساتید خواهر مدارس علمیه نیز فنون و روش های مصاحبه ورودی های جدید مدارس را زیر نظر استادان برجسته مصاحبه فرا خواهند گرفت.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی برای اساتید راهنمای پایانی در مدارس خبر داد و بیان داشت: این کارگاه آموزشی به منظور همسان سازی تحقیقات پایانی براساس آیین نامه های مرکز، بزودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha