جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری جلسات تفسیر قرآن در مدارس علمیه این استان و فعالیت تبلیغی 400 بانوی مبلغه در ماه مبارک رمضان خبر داد.

خانم بیرانوند در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به اینکه رمضان ماه نزول قرآن است، گفت: به منظور انس طلاب مدارس علمیه با این کتاب انسان ساز علاوه بر جمع خوانی و جزءخوانی قرآن کریم، در ماه ضیافت الهی جلسات تفسیری نیز برای طلاب برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تا پایان این ماه، جلسات تفسیر قرآن در مدارس علمیه خرم آباد برگزار می شود، افزود:مراسم جزءخوانی قرآن هر روز در مدرسه علمیه فاطمیه(س) برگزار می گردد و بانوان علاقمندان می توانند در این مراسم معنوی شرکت کنند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان همچنین با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان خواهر در ماه مبارک رمضان، گفت : در ماه ضیافت الهی قریب به 400 مبلغه، در سطح استان به تبلیغ معارف اهل بیت(ع) می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: فارغ التحصیلان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان در ایام ماه رمضان، در مجالس خانگی، نهادها ،ارگان ها و همچنین مکان های تبلیغی، با ایراد سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ پیرامون مسایل شرعی، به تبیین سیره اهل بیت(ع) می پردازند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha