جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رمضان

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت:در ۴۶بقعه متبرکه این استان از آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، طرح ضیافت الهی اجرا می شود .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، با اشاره به اینکه امامزادگان و بقاع متبرکه بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری به قطب های فرهنگی تبدیل شده اند گفت:امروز در امامزادگان و بقاع متبرکه در سراسر کشور شاهد اجرای برنامه های مختلف دینی ، فرهنگی و اجتماعی ویژه کودکان ،نوجوانان و بزرگسالان هستیم و اجرای طرحهای اوقاف و امور خیریه نیز با استقبال این گروهها مواجه شده است .

وی افزود:در ماه مبارک رمضان برنامه های جزخوانی و قرائت قران مجید در ۴۶بقعه متبرکه استان در حال اجراست و در نیمه ماه مبارک رمضان هم برنامه های قرانی در استان لرستان با حضور قاری ممتاز مصری در همه شهرستانها برگزار خواهد شد .

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان خاطر نشان کرد :طرح تربیت حافظان قرآن کریم نیز از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و پیش بینی می شود تا پایان این ماه آمار شرکت کنندگان در این طرح افزایش چشمگیری داشته باشد .

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به اینکه ۳۰۰ مبلغ و روحانی بومی و  غیر بومی در این ماه در  امامزادگان ،مساجد و حسینیه های  استان لرستان مستقر هستند گفت: این مبلغان در ماه مبارک رمضان پاسخگوی سوالات شرعی و احکام و همچنین مشاوره به مردم هستند .

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح نشاط معنوی ویژه اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در امامزاده های استان لرستان گفت: طرح نشاط معنوی نیز بعد از ماه مبارک رمضان با برپایی خیمه های معرفت وحضور مبلغان برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha