جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
1

حوزه/ مدیر مدرسه معصومیه قم گفت: گام نخست از طرح مهتدون با همت بسیج مدرسه معصومیه باعنوان «دوره آشنایی با منظومه تفکر راهبردی انقلاب اسلامی» در ایام تابستان در تهران برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه‌های مدرسه علمیه معصومیه قم در ایام تعطیلات تابستان اظهارداشت: گام نخست از طرح مهتدون با عنوان «دوره آشنایی با منظومه تفکر راهبردی انقلاب اسلامی» در راستای طراحی نظری و راهبردی تشکیلات تمدن ساز در حوزه علمیه و با حضور صاحب نظران برجسته در حوزه تمدن نوین اسلامی در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه قم از تاریخ 10 مرداد لغایت 20 مرداد در تهران برگزار می‌شود و ثبت نام آن از تاریخ 11 خرداد تا 20 خرداد انجام شد.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به محتوای آموزشی این دوره گفت: منظومه تفکر راهبردی انقلاب اسلامی، جلسات اخلاق فردی و تشکیلاتی، گعده‌های هم اندیشی، مسائل روز و برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی از جمله برنامه‌های این دوره آموزشی است.

وی با اشاره به برگزاری اردوی مشهد بیان کرد: این برنامه به صورت خودجوش توسط طلاب مدرسه و با نظارت مدیریت مدرسه برنامه ریزی شده است و در دو گروه مجردین و متأهلین برگزار می‌شود و گروه مجردین در مدرسه علمیه امام صادق(ع) ساکن می‌شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی با اشاره به دیگر برنامه‌های مدرسه معصومیه گفت: یک گروه 30 نفره از طلاب مدرسه به نجف اشرف مشرف می‌شوند و یک برنامه مطالعاتی یک ماهه را در شهر نجف انجام خواهند داد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha