جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام علیرضا اعرافی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین مروی، با حضور در جامعه‌المصطفی العالمیه، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین اعرافی ، معاونان و برخی مسئولان المصطفی، با دست‌آوردهای آن مرکز بیشتر آشنا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین اعرافی، در این دیدار، با اشاره به برخی فعالیت‌ها و دست‌آوردهای جامعه‌المصطفی، گفت: حرکت جامعه‌المصطفی، جهانی و بین‌المللی است که با تلاش فراوان به پیش می‌رود.

وی یکی از اهداف جامعه‌المصطفی را مرجعیت فکری و معرفتی در جهان برشمرد و گفت: برخی از اصول و سیاست‌های المصطفی عبارت است از گسترش گفتمان انقلاب اسلامی، تأکید بر تقویت نگاه تقریبی، قانونی و شفاف عمل کردن در عرصه جهانی، توجه به نیازهای جهان، اهتمام به حوزه بانوان، رصد فعالیت رقیبان و کارهایشان، توجه به همه ادیان و مذاهب و مخاطبان، حضور در گفتمان‌های علمی و بین‌المللی، و سپردن کارها به بومیان هر منطقه.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، با اشاره به برخی از آسیب‌های پیش روی المصطفی،گفت: مقابله با جریان‌های انحرافی، یکی از این آسیب‌هاست.

رئیس المصطفی افزود: در جامعه‌المصطفی، زیرساختی در زمینه‌های راهبردی پایه‌گذاری شده است و فرصت‌های بی‌شماری در عالم وجود دارد که می‌توان بسیار بیش از این از آنها بهره برد.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین مروی، با ابراز خرسندی از عملکرد المصطفی، اظهار داشت: وقتی کار برای خدا باشد، خداوند کمک می‌کند؛ انجام دادن چنین حجم عظیمی از کار در ایران و خارج کشور، نشان می‌دهد که اخلاصی ستودنی در مجموعه جامعه المصطفی حکم‌فرماست.

وی پشتوانه کار المصطفی را رنج و زحمات و خون دل خوردن علمای اسلام در هزار سال گذشته دانست و افزود: جامعه‌المصطفی پشتوانه معنوی قوی دارد که باید از آن در راه ترویج معارف دینی و مکتب اهل بیت(ع) بهره ببرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha