پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نمایشگاه

حوزه/ همزمان با ماه مبارک رمضان آئین افتتاحیه سومین نمایشگاه قرآن و عترت استان قم شامگاه یکشنبه با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید رسول موسوی نژادیان در حاشیه افتتاحیه این مراسم با اشاره به این که شاهد کاهش فضای نمایشگاه قرآن و عترت نسبت به دوره های گذشته هستیم، اظهار داشت: با این وجود، نمایشگاه از نظر کیفی و شکل ظاهری شرایط بهتری نسبت به دوره های گذشته دارد.

وی با اشاره به همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت، گفت: این ظرفیت در تمام عرصه های فرهنگی هنری وجود دارد و تداوم این همکاری می تواند موجب اهتمام بیشتر به ترویج فرهنگ قرآن و عترت شود.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم همچنین با اشاره به فعالیت موسسات قرآنی در نمایشگاه قرآن و عترت، ابراز داشت: این موسسات در قالب آموزشی ترویجی، تولید نرم افزار و محصولات قرآنی فعالیت می کنند.

موسوی نژادیان تصریح کرد: همچنین کارگاه های هنری در بخش تجسمی و صنایع دستی در نمایشگاه قرآن و عترت به فعالیت می پردازند.

وی افزود: عمده آثار هنری که در نمایشگاه عرضه شده است در بخش های مختلف کارگاهی در مقابل بازدیدکنندگان طراحی و تولید می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم در پایان با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآن و عترت از یازدهم تا هفدهم ماه مبارک رمضان دایر است، گفت: این نمایشگاه از ساعت22 الی 1 بامداد میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

خاطرنشان می شود در حاشیه این مراسم از کوزه سفالی برجسته کاری شده به دعای ندبه و سوره توحید، اثر هنرمند جانباز علی عباسی رونمایی صورت گرفت.    

انتهای پیام/313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha