پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برزین ضرغامی دبیر نمایشگاه قرآن

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاه به عمق و غنای فعالیت های قرآنی حوزه، بخش حوزوی نمایشگاه بیست وسوم قرآن را از نقاط قوت این نمایشگاه خواند.

دکتر برزین ضرغامی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با ابراز خرسندی از فعالیت های قرآنی حوزه، اظهار داشت: انتظار طبیعی از حوزه این است که در فعالیت های قرآنی با عمق و غنای بیشتر از لحاظ کمی و کیفی شرکت کند و خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته، بخش حوزوی یکی از اصلی ترین نقاط قوت بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن است.

وی در مورد انتقاداتی که در رابطه با جانمایی بخش های محتوایی نمایشگاه مطرح است افزود: ابتدا قرار بود محل اصلی نمایشگاه باغ کتاب باشد و بخش های دیگر نیز در محل های نزدیک به باغ کتاب حضور داشته باشند، اما به خاطر اینکه ساخت باغ کتاب هنوز کامل نشده، مجبور شدیم امسال نیز از فضای باغ موزه دفاع مقدس نیز استفاده کنیم که این موضوع مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است.

ضرغامی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مشکلات، ایجاد فاصله بین بخش های مختلف نمایشگاه است که متأسفانه باعث شده بخش محتوایی به نوعی در حاشیه نمایشگاه قرار بگیرد، البته تمهیداتی صورت پذیرفته که نهایتاً ظرف یکی دو روز آینده این معضل حل شود تا بازدید کنندگان بیشتری به سمت بخش محتوایی سوق داده شوند.

دبیر بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در مورد این تمهیدات، ادامه داد: تبلیغات بیشتر درون نمایشگاهی و شهری ونورپردازی مناسب باغ کتاب نهایتاً ظرف یکی دو روز آینده عملی خواهد شد و انشالله این مشکلات برطرف می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پایان با تأکید بر اینکه باغ کتاب یکی از بهترین گزینه ها برای برگزاری نمایشگاه قرآن است، تصریح کرد: امکانات باغ کتاب، در کمتر مکانی در سطح شهر تهران وجود دارد و این مسئله باعث می شود این محل به بهترین گزینه برای برگزاری نمایشگاه قرآن تبدیل شود. قطعا در سال های آینده با کامل شدن ساخت این مجموعه شاهد خواهیم بود که باغ کتاب یک مکان بسیار عالی برای برگزاری نمایشگاه قرآن است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha