جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهرضا

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه امام حسین (ع) شهرضا، با حضور حجت الاسلام والمسلمین عليرضا باطنی، جانشين مدیر حوزه علمیه استان اصفهان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، پيش از ظهر امروز در این مراسم  گفت: سیاست مرکز مدیریت این است که مدرسه علمیه امام حسین(ع) شهرضا در جایگاه واقعی علمی و اخلاقی و عمرانی خود قرار گیرد.

 وي يادآور شد: توسعه فضای آموزشی مدرسه و تکمیل ساختمانی که پشت مدرسه واقع شده و الحاق آن به مدرسه،  تعامل با مسئولین شهر و کمک گرفتن از آنها به صورت عزتمندانه برای آسایش طلاب و تامین نیازهای مدرسه، ایجاد رقبه هایی برای اداره مدرسه در حال و آینده و همچنین استفاده از نیروهای قوی در صورت تغییر نیروهای مدرسه با هماهنگی و موافقت معاونت های مربوط در مرکز مدیریت، از جمله اولويت‌هاي آتي مديريت اين مدرسه بايد  باشد.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی تاكيد كرد: رعایت تقدم مصالح اجتماعی بر مصالح فردی و مواظبت و رعایت حسن ظن به یکدیگر از جمله نكاتي است كه بايد مديران مدراس علميه به آن ها توجه كنند..

حجت الاسلام برهان، مدير سابق مدرسه امام حسين(ع) شهرضا نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده در در عرصه های خدمات آموزشی، اخلاقی و عمرانی ارائه داد.

در ادامه، حجت الاسلام نباتی، مدير جدی مدرسه امام حسين(ع) برنامه های آینده خود را در زمینه ارتقاء سطح علمی و تربیتی طلاب و امور عمرانی مدرسه تشریح و از زحمات مدیر سابق، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha