جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان از علمای اسلام خواسته به وظیفه و مسئولیت خود در رسوا ساختن دست های پشت پرده این اقدامات عمل کنند و برای همه روشن کنند که دین و اسلام از این گروه ها بیزار است و آنها ساخته دست آمریکا و اسرائیل هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پس از حمله تکفیری ها به ارتش مصر در صحرای سینا، تجمع علمای مسلمان لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد: برنامه گروه های تکفیری مستند به این نظریه است که بمب هسته ای حامی رژیم صهیونیستی نیست، بلکه برای حمایت از این رژیم باید ارتش های مصر و عراق و سوریه نابود شود و تکفیری ها همواره برای اجرای این سیاست تلاش می کنند و همین امر نشان می دهد که این گروه ها ساخته دست آمریکا و اطلاعات صهیونیستی هستند، چون این اتفاقی نیست که تکفیری ها به سپر بلای صهیونیست ها در سینای مصر و جولان سوریه تبدیل شوند که البته تا به امروز به خاطر بیداری جبهه مقاومت اسلامی در اجرای توطئه خود ناکام بوده اند، چون مقاومت به تکفیری ها اجازه نخواهد داد ارتش حامی اسرائیل تشکیل دهند.

در این بیانیه آمده: آنچه امروز در سینا رخ می دهد در کنار اتفاقات سوریه و عراق توطئه ای برای تحقق اهداف صهیونیستی و حمایت از این رژیم می باشد.

تجمع علمای مسلمان در این بیانیه از علمای اسلام خواسته به وظیفه و مسئولیت خود در رسوا ساختن دست های پشت پرده این اقدامات عمل کنند و برای همه روشن کنند که دین و اسلام از این گروه ها بیزار است و آنها ساخته دست آمریکا و اسرائیل هستند.

این تجمع همچنین از الازهر خواسته فتوایی صریح در لزوم مبارزه با تکفیری ها و از بین بردن آنها صادر کند و از دولت مصر نیز خواسته در ارسال نیرو و تجهیزات برای نابودی کامل این گروه ها تردید نکند حتی اگر این کار موجب نقض پیمان ذلت بار و ننگین کمپ دیوید باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha