چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ مسئول غرفه جهاد و اجتهاد بخش حوزوی نمایشگاه بیست و سوم قرآن کریم از معرفی شهدای روحانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد مصطفوی، در تشریح برنامه های غرفه جهاد و اجتهاد در بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: با توجه به اینکه، طی سال های اخیر به نوعی در حق شهدای روحانی کم لطفی شده و فعالیت های روحانیت در هشت سال دفاع مقدس آن طور که باید و شاید نیست، ما در این غرفه به معرفی شهدای روحانی می پردازیم.

وی ادامه داد: روحانیت 4327 شهید تقدیم انقلاب و اسلام نموده و ما این شهدا را به فراخور سمت و نوع فعالیتشان تفکیک کرده و معرفی می کنیم به طور مثال روحانیون شهید امام جمعه یا شهدای روحانی غواص و ... را در قالب بروشور به مخاطبین معرفی می نماییم.

حجت الاسلام مصطفوی با اشاره به عرضه مرتبط با شهدای روحانی در نمایشگاه، گفت: زندگی نامه شهدای روحانی و یا کتبی که در مورد این شهدا نوشته شده، به بازدیدکنندگان عرضه می شود. همچنین نرم افزارهایی که با این موضوع تهیه و تدوین شده را نیز به مخاطبین معرفی می کنیم.

وی در پایان با اشاره به مسابقه ای که در این غرفه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقه ای تحت عنوان "دل نوشته ای برای شهید" برگزار می شود و به نوشته های زیبا هدایایی تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha