پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دفتر تبلیغات

حوزه/ مدیر غرفه مرکز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی در نمایشگاه قرآن، از برگزاری مراسم رونمایی از برنامه قرآن و تفاسیر تلفن همراه و سایت ترجمه قرآن، در بخش حوزوی نمایشگاه خبر داد.

حجت الاسلام اکبر قنبری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه» از رونمایی برنامه قرآن و تفاسیر آن برای تلفن های همراه و نیز سایت ترجمه قرآن کریم در روز سیزدهم تیرماه، بعد از افطار، در این غرفه واقع در بخش حوزوی بیست و سومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی معارف قرآن کریم امسال چندین عنوان کتاب جدید به سبد محصولات خود اضافه کرده است، ابراز داشت: این مرکز به محصولات خود دیدگاه اقتصادی ندارد و به همین دلیل همواره پس از گذشت مدتی از چاپ کتب، آن ها را با قابلیت دانلود رایگان در سایت مرکز بارگذاری می کند تا مخاطبین بتوانند به راحتی این کتب را مطالعه نمایند.

حجت الاسلام قنبری با تأکید بر اینکه فضای باغ موزه دفاع مقدس برای برگزاری نمایشگاه قرآن مناسب نیست، در تشریح برنامه های مرکز فرهنگی معارف قرآن در بیست و سومین نمایشگاه قرآن، گفت: مسابقاتی ویژه قشر نوجوان و نوجوان بازدید کننده از نمایشگاه برگزار  می شود و هدایایی هم به این عزیزان اهدا می شود، همچنین آثاری که در دست چاپ داریم را در قالب جزوه به مخاطبین معرفی می کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha