شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی ملکی - قصر شیرین

حوزه/ امام جمعه قصر شیرین گفت: در شب های قدر باید با شب زنده داری و خلوص نیت، تقدیر و آینده ای سعادتمند را برای خود ثبت نماییم.

حجت الاسلام علی ملکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، در کرمانشاه، شب های قدر را فرصتی استثنایی دانست و اظهارداشت: در این لیالی پرفضیلت و گرانبها باید در حضور حضرت احدیت با راز و نیاز و شب زنده داری وبا نیتی خالصانه بهترین تقدیر و آینده ای سعادت را از خداوند طلب و ثبت نماییم.

وی گفت : در این شب ها تمامی ملائکه به زمین خواهند آمد و ارزش عبادت و بندگی خداوند از هزار ماه بیشتر است و این خود نشان از اهمیت و بزرگی آن دارد و با برنامه ریزی و دقت بیشترین بهره معنوی را از این لیالی گرانقدر ببریم.

 امام جمعه قصرشیرین تصریح کرد: نام گذاری سوره ای از قرآن به این نام حکایت از عظمت و ارزشمندی این شبها دارد پس بیهوده آنها را از دست ندهیم و با حضور در مساجد میهمان  خاص خداوند شویم تا حاجات و دعاهایمان مقبول و برآورده شود.

وی افزود : در این فرصت های بدست آمده که درهای رحمت الهی باز است سعی نمائیم خوب شویم و در ادامه طول سال و زندگی تلاش کنیم این خوب بودن را حفظ نمائیم و همواره در مسیر خیر و سعادت اخروی برای حضور یافتن در جوار حق حرکت کنیم.

حجت الاسلام ملکی عنوان کرد : با انجام دادن اعمال مخصوص شب های قدر خالصانه و عاجزانه درخواست عفو و بخشش نموده، بنده ای خالص و مخلص برای خداوند باشیم تا از بهره های وافر آن در زندگی برخودار شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha