چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
وزارت ارشاد

حوزه/ اولویت‌های 6 گانه حمایتی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در سال جاری اعلام شد که بر اساس آن و به منظور حمایت از روزنامه نگاران، «روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و دوهفته‌نامه»هایی که اساساً لیست بیمه‌ای نداشته باشند از هرگونه حمایت محروم خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی، جزئیات بسته حمایتی سال 94 را اعلام کرد. «اولویت های موضوعی، حمایت از مناطق کم برخوردار، توجه به تحولات رسانه، ترویج بنگاه ها، دیپلماسی رسانه ای و تاکید ویژه بر بیمه اهالی مطبوعات، رئوس اولویت های حمایتی معاونت مطبوعاتی در سال جاری را تشکیل می دهند.

بنابراین گزارش، حمایت وی‍ژه از بیمه خبرنگاران توسط رسانه‌ها - با کاهش نصاب های در نظر گرفته شده - در کنار توجه به نشریات استانی و مناطق کم برخوردار از اصلی ترین بندهای بسته حمایتی در سال 94 است به طوریکه به منظور حمایت از روزنامه نگاران، روزنامه ها، هفته نامه ها و دوهفته نامه هایی که اساساً لیست بیمه ای نداشته باشند از هرگونه حمایت محروم خواهند بود.

علاقه مندان برای اطلاع از متن کامل بسته حمایتی سال 94 معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از مطبوعات، می توانند به سایت این معاونت به نشانی http://press.farhang.gov.ir  مراجعه کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha