جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه با اشاره به عکس العمل تند اسرائیلی ها در جریان مذاکرات ایران و 1+5، اظهار داشت: امروز اسرائیلی ها در رابطه با مذاکرات هسته ای عکس العمل تندی نسبت به توافق از خود نشان می دهند و به تحریک کشورهای مختلف علیه ایران اسلامی می پردازند.

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به فرا رسیدن روز جهانی قدس، اظهار داشت: ملت ایران در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان ابتکاری از سوی حضرت امام(ره) به راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در سراسر جهان دعوت شده اند.

وی، انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس را نشان دهنده هوشمندی حضرت امام(ره) دانست و تصریح کرد: وحدت، یکدلی و یکپارچگی امت اسلامی از برکات ماه مبارک رمضان است و مردم در آخرین جمعه این ماه الهی در اوج معنویت قرار دارند.

مدیر حوزه های علمیه با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس بیش از شش دهه است که به جنایت های خود در سرزمین های اشغالی می پردازد، ابراز داشت: این رژیم همواره با جنگنده های خود؛ زنان و کودکان و سالخوردگان را مورد آماج حملات قرار داده است. 

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه فلسطینیان از شهر و دیار خود آواره شده اند و سرزمین های آن ها به اشغال درآمده است، تصریح کرد: همچنین قبله اول مسلمانان امروز در دست این این رژیم کودک کش و انسان کش قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از این گفت وگو با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به اشغال فلسطین بسنده نکرده است، گفت: امروز دست خباثت و جنایت اسرائیل در سوریه قابل مشاهده است.

معاون  جامعه مدرسین با اشاره به اینکه اسرائیل در جنایات علیه مردم یمن همراه عربستان سعودی است، ابراز داشت: همچنین جنایاتی که توسط تروریست ها و تکفیری ها در عراق صورت می گیرد با همراهی آمریکا و اسرائیل است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری افزود: امروز بخش قابل توجهی از لبنان، یمن، عراق و سوریه مورد هجمه مستقیم و غیرمستقیم رژیم صهیونیستی قرار دارد.

*عکس العمل تند اسرائیل در جریان مذاکرات ایران و 1+5

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به عکس العمل تند اسرائیلی ها در جریان مذاکرات ایران و 1+5، اظهار داشت: امروز اسرائیلی ها در رابطه با مذاکرات هسته ای عکس العمل تندی نسبت به توافق از خود نشان می دهند و به تحریک کشورهای مختلف علیه ایران اسلامی می پردازند تا جایی که نخست وزیر رژیم اشغالگر به کنگره آمریکا می رود و در آنجا سعی می کند فضای کنگره را علیه ایران اسلامی تحریک کند.

وی تصریح کرد: همه این مسائل پیش بینی های امام راحل(ره) را به خوبی نشان می دهد و روز به روز ابعاد خباثت و جنایت این رژیم آشکار می شود.

امام جمعه موقت افزود: ابرقدرت ها این غده چرکین را برای تسلط بر منطقه ایجاد کردند تا منطقه شاهد روی خوش نباشد.

*حضور در راهپیمایی ادای تکلیف الهی است

آیت الله حسینی بوشهری حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را ادای تکلیف الهی نسبت به خدای متعال، مردم مظلوم فلسطین و سایر کشورهایی که به خاک و خون کشیده می شوند عنوان کرد و گفت: تکلیف و وظیفه است که مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و نفرت خود را از این همه جنایت ابراز کنند.

وی با دعوت از ملت ایران به راهپیمایی روز قدس، ابراز داشت: ملت با حضور باشکوه خود، فریاد مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

*حضور ملت، نشان دهنده پشتیبانی از آرمان های نظام است

نائب رئیس جامعه و روحانیت جامعه مدرسین با بیان اینکه حضور مردم ما در راهپیمایی روز قدس نشان دهنده پشتیبانی از آرمان های مقدس اسلامی است، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی براساس ظلم ستیزی و حمایت از مظلومان و مستضعفان جهان پایه گذاری شده است.

*پیام حضور حماسی ملت، هشداری برای دشمنان خواهد بود

مدیر حوزه های علمیه در پایان پیام دیگر حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس را هشدار به دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت رشید ایران 36 سال است که با انواع و اقسام تحریم ها، جنگ ها و توطئه ها مقابله کرده و همچنان با تمام وجود در مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب اعلام آمادگی می کند و از خود ایستادگی نشان می دهد.

انتهای پیام/313/33

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha